2 martie 2012

In amintirea celor dragi care ne-au parasit


Azi,ar fi trebuit sa ne bucuram de aniversarea ta Aline drag,sa te strangem la piept si sa-ti spunem ..."La multi ani!"....azi,ai fi fost un barbat implinit iar noi niste parinti (si bunici)fericiti, dar, cum nefirescul a luat locul firescului ,azi incercam sa ne alinam durerea si dorul ridicand ochii la Cer si rugandu-l pe Bunul Dumnezeu sa aiba grija de sufletul tau bun si curat!

Alin ,cu dorul de tine si cu amintiri dragi in suflete, noi,mama si tata iti aducem azi in dar flori si dragostea noastra vesnica!Fie ca rugaciunile noastre inaltate la Dumnezeu si lumina candelei aprinse, sa-ti lumineze calea in Imparatia Cerului!
Doar gandul ca-ti este bine acolo unde esti si speranta reantalnirii cu tine puiule ,ne da puteri sa mergem mai departe prin lumea asta fara rost...

Odihneste-te in pace Aline drag!
mama si tata

9 comentarii:

mariperijoc spunea...

Dumnezeu sa ii dea odihna vesnica!
Astazi va imbratisez cu sufletul dragi parinti,nu exista cuvinte care sa va aline durerea si zbuciumul din suflet...
Dumnezeu sa va dea putere!

Narcisa spunea...

D-zeu sa-l odihneasca in pace pe Alin,in loc luminat,plin cu verdeata,de unde a plecat toata durerea ,intristarea si suspinul...zbor lin alaturi de ingeri Alin,va trimit imbratisarea mea puternica si plina de dragoste dna.Lili,D-zeu sa va mangaie sufletul indurerat.

poli spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace, iar voua, parintilor lui, sa va dea alinare si putere.

Steliana spunea...

Cand pierzi pe cineva drag ti se pare
ca ai pierdut totul ,dar cand acea persoana este si singurul copil
viata ti se pare fara rost si totusi
dragostea si convingerea ca mai poti
sa-l daruiesti ocrotirea de parinte ,
in calea ta se presar sperante precum soarele rasare dupa fiecare apus.
Iti trimit Aline draga lumina de pe meleaguri oltenesti si o rugaciune unde pun tot sufletul unei mame indurerate .
Pe tine Lili draga si sotul tau va strang virtual la piept cu calde sentimente de compasiune!

Ifim spunea...

Bunul Dumnezeu să-l odihnească în pace pe Alin iar părinților, dorul de el, să Aline!

Lili spunea...

Cu rugaciunile voastre pentru Alin,cu gandurile si cuvintele calde aduse noua(parintilor),am trecut si peste aceasta zi...Va multumim din suflet pentru tot! Multumim lui Dumnezeu ca v-am "intalnit"( asa nu ne mai simtim singuri)si impreuna gasim calea spre ...mai departe!Multumim domnule Ifim ca nu-l uitati pe Alin(este o mangaiere pentru sufletele noastre)!
Va imbratisam cu dragostea unor parinti indurerati!

Corina spunea...

Am intrat azi tarziu pe blog si am ramas fara cuvinte..grele sunt aceste zile pentru noi, ptr tine Lili si pentru sotul tau...nu stiu cum e sa-ti ingropi fiul...este cumplit sunt convinsa...Dumnezeu stie cum ati rezistat pana azi!Alin de sus va urmareste incontinuu si voi pentru asta trebuie sa va urmati viata asa cu aceasta cruce grea de dus.Dumnezeu sa-l odihneasca pe Alin!

Lili spunea...

Multumim Corina pentru gandurile ce ni le transmiti!
Si nu in ultimul rand ,multumim Marilena pentru ca ne-ai fost si ne esti mereu aproape!

NUTI spunea...

Imi pare rau ,draga Lili ca nu am putut fi alaturi de tine ieri ,intr-o zi ,peste care treci cu greu ...nu stiu cum traiesti dupa atat timp...cred ca durerea se amplifica si mai tare....eu am participat azi la slujba de pomenirea mortilor ,si am crezut ca voi cadea ...la un moment dat de durere...
iertati-mi absenta de pe blog...dar nu sunt intr-o stare chiar buna ,sa pot intra ,citi si comenta..
draga mea Lili ,Dumnezeu sa aiba grija de Alin acolo sus ,sa -l aiba in paza Lui,si sa-i dea Lumina vesnica !!
dumnezu sa-l ierte si sa-l odihneasca in pace!!