22 octombrie 2011

Giurgiu de altadata...

4 comentarii:

Narcisa spunea...

Frumos,nu am fost in Giurgiu pana acum,nu aveam de ce,dar acum te am pe tine acolo si voi veni sa te vad,sa te strang in brate...visez la ziua cand vom sta la o cafea impreuna...

mariperijoc spunea...

Astept si eu acea zi,as vrea sa va pot imbratisa pe toate candva...

Anton Gheorghe spunea...

Eu am cunoscut centrul cu farfuria ,dar in 1962 am plecat din Giurgiu,am invatat si m-am stabilit pe alte meleaguri.Cat era de frumos,abia acum imi dau seama,atunci eram copil si ma nascusem cu aceste frumuseti langa mine,mi se parea ceva normal!Ce dezastru au facut comunistii in anii '60!

Anton Gheorghe spunea...

"Farfuria"era locul unde se adunau seara sute de giurgiuveni,unii se invarteau pe "farfuria mica",altii stateau la colturi pe "farfuria mare",era un colt al microbistilor,un colt al filatelistilor...Cei mai multi plecau la plimbare spre "Alei"pe partea cu cinematograful si se intorceau pe partea cealalta,timp in care tinerii isi trageau "ocheade"si legau noi prietenii.Aveam...16ani...