8 februarie 2011

Condoleante familiei Damian!


Tocmai am aflat acum ca tatal fostului sef al lui Danut (de fapt, nu imi place cuvantul asta "sef", il consider mai degraba un prieten drag inimii noastre, un om de la care Danut a avut multe lucruri de invatat) a incetat din viata. Nu stiu in aceste momente prea multe amanunte dar vreau sa impartasesc cu voi acum aceasta tristete, sa trimit gandurile mele de compasiune pentru pierderea suferita de GEORGE DAMIAN, un om deosebit de sensibil fata de care eu am avut la un anumit moment o reactie nepotrivita .... durerea coplesitoare te poate face sa-ti pierzi judecata si ratiunea si sa faci lucruri mai putin corecte si pe care apoi le regreti. Imi cer iertare acestui OM al carui suport si ajutor il am si acum eu si baiatul meu...la mai bine de 2 ani de cand Danut nu mai este...chiar daca nu o sa citeasca niciodata aceste randuri...pana cand o sa am puterea sa-i spun in fata... Viata nostra de dupa .... ar fi fost mult mai grea fara ajutorul lui...

Sunt alaturi de el si de intrega familie, ma rog alaturi de ei pentru sufletul celui plecat, Dumnezeu sa-l odihneasca!

Ioana

3 comentarii:

mariperijoc spunea...

Iti impartasim suferinta draga prietena si suntem alaturi de tine...
Dumnezeu să-l odihnească-n pace! Sincere condoleanţe întregii familii

Narcisa spunea...

Condoleante familiei si putere sa depaseasca aceasta grea incercare a vietii,D-zeu sa-l odihneasca in pace.

Anonim spunea...

Este adevarat ca ,durerea te face uneori sa-ti pierzi controlul si sa spui lucruri pe care apoi le regreti...dar cei din jur, ar trebui sa inteleaga si sa ierte...Faptul ca acest Domn,v-a oferit(si va ofera)ajutorul de care aveati nevoie este dovada ca te-a iertat.Ma inclin in fata dumnealui!
Condoleante familiei!
Lili