25 martie 2016

BOABA DE ROUĂ

 Am coborât ca boaba cea de rouă
 Prin univers ușor călătorind
 Și dacă sufletul astăzi îți plouă
 Sunt ploaia ce te spală răcorind.
 
 Și timpul ce-a trecut cu nepăsare
 Nu are ceas să îl pot măsura.
 Doar o secundă am de la plecare,
 Mă-ntorc și bucurie-om savura.
 
 Nu am uitat de ziua ta iubito,
 Petale de flori rare am cules.
 Și dacă mândra lună ți-ai dorit-o
 Cu ea am să mă-ntorc din univers.
 
 Am tot primit în gânduri către mine
 Mesaje dragi în cânturi de poem.
 Le-am strâns buchet și-l păstrez pentru tine,
 Privește pe fereastră cum te chem.
 
 Sunt florile ce-ți luminează viața
 Pe care cu mult drag le îngrijești
 Și vântul ce-și îngână acum povața,
 Te-am învățat cum să te dăruiești.
 
 Eu sunt la tine-n suflet și-n privire,
 În fiecare pas pe care-l faci.
 Și chiar de am plecat în nemurire,
 Îți mângâi plânsul și stau până taci.





Niciun comentariu: