2 iunie 2009

O intamplare ciudata

Este 1 iunie,ziua copiilor nostrii.Ne-am inceput rutina zilnica si am plecat catre gradinita.
La intoarcere,am intalnit pe strada un baiat .Pana acum nimic neobisnuit veti spune,insa eu am fost profund impresionata.Atat de impresionata incat nu am stiut cum sa procedez.De ce?
Pentru ca avea aproximativ varsta pe care ar fi avut-o baiatul meu.Pentru ca semana foarte mult cu sotul meu…aceeasi culoare a parului si aceeasi tunsoare,trasaturile fetei asemanatoare,pana si acelasi mers…
Am mers in spatele lui si l-am analizat o parte din drum,dupa care am intrat intr-un magazin.La iesire l-am intalnit in usa.Astepta…poate pe cineva.
Astazi am mers pe strada cautand cu privirea,poate il mai intalnesc si imi gasesc curajul de a il intreba macar ce varsta are...
Si tot eu spun ca nu am nici un drept,ca a fost doar o coincidenta...
Pentru cateva minute ieri am avut impresia ca m-am intalnit cu fiul meu...
Am plecat catre casa cu o furtuna in suflet…si m-a fost greu sa ma adun.
Abia acum pot spune :”La multi ani,tuturor copiilor si tuturor celor cu suflet de copil!”

2 comentarii:

adriana spunea...

exact asa mi s-a intamplat si mie cu multi ani in urma...am intalnit o femeie care avea ochii la fel ca mama ...si forma fetei...eram in masina...am coborat la aceeasi statie cu ea...nu imi venea sa cred..te inteleg perfect ce ai simtit....La multi ani si tie, draga Marilena!

Cristina - L`atelier Jolie spunea...

La multi ani!
Un premiu pentru tine pe blogul meu ... Te astept sa-l ridici