6 decembrie 2010

De sarbatori

Suntem sau nu constienti,fara a ne cere permisiunea,anii trec ducand cu ei intr-un loc undeva la arhiva ,bine stocate, povestile vietii noastre.
Mi le imaginez acolo,in camera aceea imensa din univers bine asezate si etichetate pe rafturi...
Acolo undeva este povestea vietii mele,povestea ta...
Ma gandesc ca ar trebui sa ne concentram si sa ne straduim sa ne purtam cat mai bine pentru ca filmul vietii noastre sa fie cat mai frumos...

Am ajuns intr-o alta luna de decembrie,plina de sarbatori,lumina si bucurie...
Pentru multi dintre noi cei de aici este acum si plina de suferinta,de dor,de lipsa...
Suntem parca hipnotizati,setati pe anumite activitati care ‘trebuiesc ‘ facute,insa privirea pierduta,tristetea de pe chip ne tradeaza...
Pentru cei dragi noua de aici si ‘’ de acolo ‘’va trebui sa fim puternici...sa incercam sa ii bucuram.Caci ce bucurie sufleteasca mai putem astepta decat un zambet pe fata unei persoane dragi ?

Va doresc o luna plina de lumina,de liniste sufleteasca si de caldura celor dragi !
Eu va daruiesc un gand bun si o imbratisare iar Dumnezeu sa va dea bucurie sufleteasca ,sanatate si putere !
La multi ani !

6 comentarii:

Narcisa spunea...

Stau,ascult colinde si ma gandesc ce bine ar fi sa putem pune in practica ceea ce gandim...mi-ar placea sa pot fi iar cum eram,vesela si lipsita de griji...luna decembrie era plina de bucurie,veselie in casa mea,dar acum predomina linistea,tristetea,lacrimile...Este greu si stiu ca toti cei ce au pierdut pe cineva drag simte la fel ca mine si intelege ce spun.Eu va doresc ca sfanta zi de craciun sa va aduca liniste sufleteasca si putere de a putea trece peste aceste incercari grele ale vietii!

mariperijoc spunea...

Nimic nu va mai fi ca inainte,in sufletul nostru simtim lipsa cuiva...incercam sa ne comportam normal pentru a nu ii intrista pe cei din jurul nostru...
Dumnezeu sa ne ajute!

Narcisa spunea...

Dna.Lili,nu am mai vorbit cu dvs.si vroiam sa va tranzmit ca ziua de Craciun sa va aduca liniste sufleteasca,sanatate si putere...va pup scumpa dna.sarut-mana.

Anonim spunea...

Si eu m-am gandit zilele acestea la tine Narcisa si la tine Marilena, dar nu am stiut unde sa-mi las gandurile bune ptr. voi.In seara aceasta "rascolind prin blog"am dat de urarile voastre ptr. care va multumesc si chiar daca vin cu intarziere ,primiti-mi si urarile mele:Sfintele Sarbatori sa va aduca sanatate,liniste sufleteasca si putere sa ne impacam cu ceeace nu putem schimba...!
Cu speranta ca ne vom mai "intalni"pana la Revelion,va imbratisez cu drag,
Lili

mariperijoc spunea...

Si eu m-am gandit la voi,cu sufletul va sunt mereu alaturi...chiar daca imi lipsesc mijloacele de comunicare...Va multumesc pentru ca ati intrat in viata mea si pentru ca existati...simt ca intre noi s-a creat o legatura care sper ca va dura...Inima mea e acum imprastiata in multe bucatele si eu tot incerc sa o adun...E o perioada grea,Dumnezeu sa ne ajute si sa ne dea putere sa o depasim!
Va doresc sarbatori linistite,lumina in casa si in suflet si in jurul vostru ingeri tari care sa va aduca liniste!

Narcisa spunea...

Dna.Lili,va multumesc ca va ganditi la mine,eu va port zilnic in gandul si sufletul meu,va imbratisez cu dragoste si respect,sarut-mana.