19 iunie 2013

FINAL FERICIT

Când două suflete pulsează
La unison călătorind
Şi strălucesc precum o rază
Ce împleteşte al lor gând,
Reflectă către noi iubirea
Ce le inundă sufletul
Şi ne încălzim la fericirea
Ce-i înconjoară precum scutul.
Dar viaţa le aruncă-n cale
Din joacă şi amuzament,
Câte o mică provocare
Să-i zguduie cu-al ei torent.
Apoi din jilţul de prinţesă
Pe care stă ea guvernând,
Priveşte mândră a ei piesă
Iscată dintr-un simplu gând.
Şi raza dispărând în norii
De nicăieri parcă apăruţi,
O vreme –n lacul întristării
Înoată şi se văd pierduţi.
S-au rătăcit de fericirea
Ce –i transformase în întreg,
Udată –n lac şi strălucirea
A dispărut ,nu înţeleg...
Dar căutând adânc în suflet,
Speriată ,ascunsă undeva,
E o lumină,ce în cuget
Şopteşte repetând ceva.
Ghidaţi de vocea ce îi cheamă,
Atraşi cu forţă către ea
Prin întuneric şi cu teamă,
Deodată au zărit ceva...
Şi au păşit înspre lumina
Ce le usucă rănile
Şi-i face să-şi alunge vina
Doar ascultând cântările.
Mereu ascunsă-n ei iubirea
Le-a protejat sufletele
Şi i-a ghidat către ieşirea
Din labirint ,cu stelele...
Zâmbesc căci se trezesc la viaţă
Şi viaţa însăşi le-a zâmbit,
La provocări au făcut faţă,

Finalul este fericit.

10 comentarii:

Adriana spunea...

Superb! Va pup.

mariperijoc spunea...

multumesc Adriana!Sunt cu gandul si sufletul alaturi de voi.Va imbratisez!

Adriana spunea...

Va imbratisez si eu,dar unde sunteti,de ce atata liniste?

Brînduşa spunea...

Vă simţim lipsa.Vă îmbrăţişez cu drag!

Narcisa spunea...

Va imbratisez si eu pe toate.

Narcisa spunea...

Dragele mele,ma rugat Mari sa va spun ca este bine dar din pacate unde se afla nu are internet,va imbratiseaza pe toate si zilnic se gandeste la noi,va pup si eu.

Adriana spunea...

A trecut un an de cand tu dragul meu Nelu,ai urcat sus de tot printre ingeri.A trecut un an de cand visam frumos impreuna.A trecut un an de cand sunt maritata cu un inger.Te-am iubit,dragul meu,te iubesc si te voi iubi toata viata mea.Dormi linistit alaturi de ingeri!

Narcisa spunea...

D-zeu sa-i odihneasca sufletul alaturi de ingeri...va imbratisez dna.Adriana.

Adriana spunea...

Multumesc mult draga Narcisa,astazi a fost o zi deosebit de grea,dar a iesit totul bine.Te imbratisez.

mariperijoc spunea...

Bun gasit dragele mele,desi nu am putut comenta asa cum as fi vrut din cauza semnalului de internet am fost zilnic cu gandul si sufletul alaturi de voi.Te imbratisez si eu Adriana,Dumnezeu sa ii dea odihna vesnica lui Nelu!
Multumesc Narcisa pentru ca ai transmis mesajul meu,am fost cu gandul si alaturi de tine cand ai facut pomenirea...
Dumnezeu sa ii odihneasca pe toti cei adormiti!