5 noiembrie 2014

"VOI FI"


"De"plec”doar sufletul meu stie
Nu-i despartire pentru noi
In urma mea,or sa mai vie
Eterne,alte multe ploi
Si ai sa ma-ntalnesti in cale
Oriunde-ai fi,pe unde treci
Voi fi in gandurile tale
Voi fi si frunza din poteci
Orice lumina ce rasare
Va fi mereu privirea mea
Si orice-amurg ce ziua"moare"
Va fi un dar din partea mea
Oricate drumuri ai strabate
Oricate lumi ai intalni
Iti voi fi umbra-n orice parte
Pe mine doar,tu m-ai zari
Voi fi in crengi tremuratoare
Si-n ochii noptilor tarzii
Voi fi albastra inserare
Si dimineata eu voi fi
Si-oriunde-ai vrea sa pleci vreodata
Mereu cu tine-ai sa ma ai
Te voi urma,inca o data
Voi fi in soarele de mai
De vei veni candva,pe seara
De mine ai sa-ti amintesti
Voi fi in flacara de ceara
Si-n stelele de la ferestri
De-as fi la orice departare
Pe tine pot sa te ating
Sunt a copacilor racoare
Si-obrajii-n palme ti-i cuprind
In clipa ta patrund si-n suflet
Voi fi cu tine-n preajma ta
Si pasul iarasi ti-l"intunec"

EU sunt intreaga lume-a ta"

Adina Barbus

Un comentariu:

BARBUS ADINA spunea...

MULTUMESC !<3.