10 martie 2015

DOAR...IUBIRE

Te-astept in visul meu,sa mai strabati,
Cu pas de stea:sa-mi spui doar"noapte buna",
Sa te privesc cu ochi inlacrimati,
De toate Amintirile ce-aduna,
Iubirea de candva-in planset lung...
Taceri hohotitoare-in cascade-
De ganduri care nu te mai ajung,
Cand Cerul unde esti e prea departe...
Si totusi te astept cu un cuvant,
Sa-mi amintesc de fericirea noastra;
De vremea-n care nu stiam ca sunt,
Si despartiri,taceri ce ne apasa,
Acum,cand nu mai poti sa mai strabati,
Decat in vis-prin clipe relative,
Sa te privesc cu ochi inlacrimati,
Ca nu gasesc o mie de motive,
De-a te opri aici,de-a fi la fel,
Ca altadata,cand mi-erai o lume;
Dar pleci in zori si-mi lasi acelasi"ger",
Ce nu-mi da voie nici sa-ti spun pe nume...
Si nici nu-ti amintesti ca te iubeam,
Cand nu stiam ce drum iti sta-nainte,
Pusesem sentimentele-n prim-plan,
Si fericirea ne-nsotea,cuminte,
Iar dragostea din noi era temei,
Pentru tandretea-aceea-ocrotitoare,
Ce-a insotit,o vreme,pasii mei...
Dar azi lipsesti...si pretul e prea mare,
Cand doar prin vise te mai pot vedea,
Caci departarea asta ne condamna,
La vesnice-ntrebari-si-oricat as vrea,
Tot nu gasesc raspuns-si mi-este teama,
Ca tot ce poti acum e sa strabati,
Cu pas de stea,un vis de"noapte buna":
Sa lasi in ochii mei inlacrimati,
Durerea Amintirilor ce-aduna,
Tacerea asta ce-o-mpartim la doi,
De cand tot Infinitul ne desparte...
Nu vom mai fi vreodata amandoi-
Dar TE IUBESC-si dincolo de moarte.(ADINA BARBUS-21.05(!!!).2014).

Niciun comentariu: