2 martie 2015

Dor de copilul meu


"Ma copleseste dorul
De copilul meu drag
Rog soarele si cerul
Sa mi-l aduca-n prag.
De este cu putinta
Il rog peDumnezeu
O singura dorinta
Sa-l strang la pieptul meu.
Mi-e dor de a lui privire
De glasul lui cuminte
Spunandu-mi cu iubire
Mama ...si alte cuvinte...
Of!...lacrimi cad pe fata
Si-astept visand mereu
Cand imi voi strange-n brate
Din nou copilul meu.
(de Lenuta Ignat-Dor de copilul meu)
In loc de "La multi ani"(cu sufletul obosit de atata durere si dor)azi,cand ai fi implinit 43 de ani , privesc Cerul si-ti spun Alinul mamei drag:Dumnezeu sa-ti odihneasca sufletul tau bun si curat in ostile ceresti ,alaturi de tata!

Lili Andrei

3 comentarii:

mariperijoc spunea...

Suntem astazi cu sufletul alaturi de tine Lili.Dumnezeu sa il odihneasca in pace pe Mihail-Alin!Odihna vesnica si sotului tau, Marin!

Narcisa spunea...

Dumnezeu sa ii odihneasca sufletul alaturi de ingeri,va imbratisez dna.Lili si ma rog ca bunul D-zeu sa va mangaie ranile si sa va dea putere...

Adriana spunea...

Dumnezeu sa ii odihneasca pe amandoi! O imbratisare calda pentru tine,draga Lili.