10 februarie 2009

Nu e prea tarziu


Suntem blocati in aceasta lume ca intr-un furnicar.Alergam,ne agitam ,suntem intr-o goana continua…

Haideti sa ne oprim putin si sa privim zimbetul copiilor,ei sunt puri si nu inteleg agitatia noastra.Din ochii lor lumea este vazuta altfel…Sa privim o floare,un rasarit,un apus de soare,sa facem o bucurie celor dragi,sa zambim mai des si sa iubim…Cand in sufletul nostru ,al tuturor va fi numai iubire viata va fi altfel ,mult mai frumoasa.Sa pretuim fiecare clipa traita,sa cantam sau sa citim o carte,sa ne facem un cadou daca asa ne simtim bine,sa aducem un zambet pe fata cuiva…

De ce sa vedem tot ce e rau in jurul nostru si de ce sa nu punctam binele?
Suntem obisnuiti sa vedem totul in alb si negru dar uitam ca mai exista si alte minunate culori…
Schimbati-va valorile ,pretuiti tot ce aveti langa voi,multumiti tot timpul pentru sanatate,familie,viata…si aveti grija intotdeauna sa nu aveti de ce spune vreodata “prea tarziu”.

Constat ca oamenii plang odata cu mine si va multumesc.Simt ca sunteti alaturi de mine,ca nu sunt singura si ca sunt inteleasa…
Daca v-am povestit partea trista a vietii mele(pentru ca trebuie sa recunosc in fata lui Dumnezeu ca am avut si momente frumoase) nu am intentionat sa va fac sa plangeti.

Spun asta prietenelor mele si va spun si voua:
Aveti momente cand sunteti furioase…ganditi-va ,merita sa va irositi energia astfel??Cititi o poveste de viata tragica si veti vedea ca nimicurile pentru care va enervati nu au valoare(credeti-ma si eu am trecut prin asa ceva)
Mai bine luptati pentru fericire..
Bucurati-va de fiecare clipa petrecuta in familie,spuneti-le in fiecare zi ceea ce simtiti pentru ei;pentru ca in goana noastra dupa bani si averi nu observam ca timpul trece pe langa noi decat atunci cand este poate prea tarziu.

Un comentariu:

adriana spunea...

Draga Marilena,
Nu pot sa spun decat...ce mica-i lumea....ti-am vizitat si eu blogul acum 2 zile, dar din gresala am inchis si nu am retinut cum se numeste...dupa cum ai vazut, prima mea postare e pe 11 februarie, deci la o zide aceata a ta...subiectul sunt cei ramasi in urma celor plecati...poate nu ai citit...teinvit...se numeste "Rugaciune pentru cei ramasi"....m-as simti onorata daca m-as regasi in lista ta de bloguri....MAICA DOMNULUI SA TE TINA SUB ACOPERAMANTUL EI