7 mai 2009

Primim daruri

Am primit un dar minunat de la Mariana. Multumesc din inima, m-a emotionat in aceeasi masura gestul cat si versurile.




















Psalm de dor

Doamne,
mi-e sufletul prea plin de un poem aşa de drag!
Aş vrea să îl rostesc şoptit sau să-l strig,
dar parcă nu-ncape-n cuvinte...
E ca o pasăre diafană cu luciri de diamante
care se zbate mereu şi mereu atât de neputincioasă,
neştiind pe care fereastră a inimii să evadeze
pentru un zbor spre înalt
sau undeva spre o zare albastra care,
pânâ nu de mult părea aşa de străină...
Dacă ar ieşi pe una din ferestrele sufletului meu,
s-ar preface-n curcubeu...
Dacă ar ieşi pe alta,
s-ar face ramură de măr înflorit...
Dacă ar ieşi prin alta,
ar deveni susur blând de limpede izvor
ca lacrima de dor...
Ieşind prin alte ferestre,
s-ar face o adiere cu miresme
de trandafiri
şi lăcrimioare...
...Iar prin altele ieşind
s-ar preface-n cântec de harfă,
sau doină de fluier jelind...
...O, Doamne,
mi-e rănită inima de această zbatere-ndelungă!
Vino şi sparge colivia sufletului meu!
Atinge aripile păsării rănite şi fă o minune!
...
O, Doamne, îţi mulţumesc!
Ştiam că vei veni degrabă!
Ştiam că prezenţa Ta îmi va aduce aproape,
atât de aproape toată zarea albastră,
tot Cerul!!!
Ştiam că îi vei aduce cu Tine
Pe toţi ai Tăi...
Pe toţi fraţii mei risipiţi pe-ntreaga vale a durerii...
Ştiam că zbaterea păsării rănite
Se va preface-n psalm,
Un psalm de dor,
de dorul de-Acasă,
un psalm aşa de plăcut
când îl putem murmura împreună,
Eu cu Tine, Doamne,
şi cu ei, cu fraţii mei.

5 comentarii:

Miriam spunea...

Mulţumesc pentru bucuria cu care ai primit darul meu şi l-ai pus la loc de cinste :)

Îmi pare rău că postarea de azi îţi va trezi amintiri dureroase...dar poate că vei primi şi un pic de alin. Te îmbrăţişez cu drag!

Anonim spunea...

Draga Mari,ce dar frumos ti-a trimis mariana,desigur asa cum spune si ea iti va trezi amintiri dureroase,dar sa nu fugi de ele.sa plagi daca poti,si asa cum am mai spus cu ajutor dar, si prin tine insuti cu grija si dragostea pentru fetele tale, trebuie sa lupti.Si eu lupt si imi este greu, dar am responsabilitatea unui nepot care trebuie ajutat.Cad si ma ridic din nou numai si numai pentru el in primul rand si pentru copii mei, si mai am inca un unchi de 85 de ani de care trebuie sa am grije, mai mult spritulal dcat fizic. Dumnezeu sa te ajute, sa treci peste toate.E greu dar trebuie. cu multa dragoste.tanti Ana.

mariperijoc spunea...

Dumnezeu ne da ata cat putem duce.Nu ne ramane de facut decat sa ne purtam crucea ce ne-a fost data,tanti Ana.Eu lupt ,pentru fetele mele care au nevoie de mine.Dar dumneata stii cum e...mai ai si momente dificile,peste care treci dar mai greu...
Dumnezeu sa ne ajute pe toti!

DoarATAT spunea...

HRISTOS A ÎNVIAT !
Să nu uităm să CREŞTEM în credinţă ! Nu-i vom uita pe cei plecaţi, noi TOŢI îi vom urma "curând" (numai Bunul DUMNEZEU ştie CÂND). Fiecare dintre NOI, cei rămaşi (aici e Valea Plângerii), suferim CÂT NE E DAT, pentru a ne înnălţa - sau nu - INIMA, GÂNDUL, spre EL.
Şi pentru că avem mulţi vecini, şi pentru că avem multi colegi, şi pentru că AVEM PRIETENI ŞI RUDE, şi pentru că unii avem "chiar şi duşmani", şi pentru că NE AVEM UNII PE ALŢII, ~ răbdam IUBIRII ce NE ÎNNALŢĂ ! ~
DUMNEZEU E VIU ! şi cei ce L-au crezut~alături!
Să ne ÎNNĂLŢĂM nemuririi !
"Ajută-ne Doamne să TE REGĂSIM !"
ADEVĂRAT A ÎNVIAT !
...ADEVĂRAT A ÎNVIAT !...în veşnicie...

mariperijoc spunea...

Adevarat a inviat!
Pentru noi cei de aici lupta e grea.Nu ne ramane decat sa ne straduim si sa-L rugam pe Dumnezeu sa ne ajute.