2 mai 2009

A trecut un an...

In ultimul timp ma enerveaza intrebarea “ce mai faci?”.Un “ce mai faci” spus pe strada,alaturi de o privire iscoditoare…Ce ar trebui sa raspund?Cat imi este de greu si cat ma doare?De mult nu ma mai plang!
Voua celor care ma vizitati aici va spun ca urmeaza o perioada mai grea pentru mine.
Pe 3 mai ,sotul si cumnata mea Madalina implinesc o varsta.Va imaginati ca si pentru ea este greu sa fie singura in aceasta zi ,fara cel care s-a nascut inaintea ei cu putin timp.O imbratisez si ii doresc tot binele din lume si Dumnezeu sa o intareasca si sa ii dea liniste pe mai departe!
Iar pentru Madalin-Valentin va rog sa spunem doar atat :Dumnezeu sa il ierte!
Dumnezeu sa ii ierte pe toti:Madalin-Valentin,Ecaterina-Gina,Stefan
Iar dupa aceea va veni si data de 13 mai,data cand se implineste un an de la tragicul accident.
A trecut un an,pe calendar caci in inima mea timpul s-a oprit.Ma minunez numai cand privesc spre copii mei si mi se pare cateodata ca s-au schimbat si ma intreb de ce…
Un an in care am avut suisuri si coborasuri,stari confuze…si cand spun asta ma refer strict la ceea ce simt ,nu la partea materiala.Mi-am schimbat valorile…
Banii si tot ceea ce ne inconjoara se pot face,se pot inlocui…Invatasem sa fiu mai linistita,dar acum am inceput sa ma agit…
Am invatat sa fiu tare,defapt Dumnezeu ne intareste,ne este alaturi si ne calauzeste insa imi este groaza de acea zi.Acum un an spuneam ca-mi este groaza de ziua inmormantarii,acum imi este groaza poate de amintirea ei.In rest tot mai astept sa vina…
Am nevoie de o mana intinsa si de voi sa imi fiti aproape!Caci aici acasa va trebui sa fiu curajoasa,sa ii sustin pe cei din jurul meu.Greu este pentru toti!

14 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Dumnezeu sa il ierte!

Dana spunea...

Draga mea draga, mult curaj! Dumnezeu sa il ierte! Sa ii ierte! Si 'La multi ani!' Madalinei. Da, ii va fi greu! Stiu cum e, bunica mea a murit de ziua ei si de ziua mea. Voi incerca si eu sa scriu despre ziua de 3 mai, zi in care, cu 15 ani in urma, a 'plecat' mama mea. Te imbratisez, Dana

Dana spunea...

De multa vreme nu mai suport intrebarea 'Ce mai faci?' Si spun repede: treci la urmatoarea intrebare te rog, ca la asta nu raspund...Desi raspunsul ar putea fi:'Multumesc lui Dumnezeu. Doamne fereste de mai rau!...

Dana spunea...

Domnul sa te intareasca!

mariperijoc spunea...

Dumnezeu sa ii ierte,multumesc pentru ca sunteti alaturi de mine.
E foarte greu,ma bucur pentru ea si plang pentru mine.Este mai greu decat la ziua mea de nastere,peste care am trecut mai usor fara el.
Foarte bun raspunsul tau Dana,eu le raspund "minunat"sau "f.bine","suntem pe picioare, deci suntem bine".Stiu ca sunt rea,sunt raspunsuri date "la nervi"
Dumnezeu sa-i odihneasca si pe cei dragi ai tai care au plecat dintre noi!

Angela Ribus spunea...

Mari, un umar si o mana ai si aici, la Galati.
Dumnezeu sa ii odihneasca.
Iar tie, fetelor si celorlati din familie, sa va dea putere.
Eu stiu ca durerea ii uneste pe oameni.
Ma gandesc la tine.

mariperijoc spunea...

Multumesc Angela,tocmai am venit de la pomana lui Gina si aveam nevoie de sprijinul vostru.

adriana spunea...

Dumnezeu sa-i odihneasca pe toti cei plecati...iar pe voi cei ramasi in urma, sa va intareasca in continuare...un gand bum si o rugaciune pentru toti...sa nu uitam ca daca ne consideram Biserica Lui Hristos...jugul pe care il avem de purtat e usor...sa ne amintim de Crucea Mantuitorului si vom purta si crucea noastra...sa ne amintim si de Iov...avem atatea exemple...trebuie sa ne folosim de ele...

Natalia spunea...

Domnul sa il ierte si sa il odihneasca, iar pe tine sa ta intareasca, suflet drag!

Ionica spunea...

Dumnezeu sa-i ierte. Tie iti doresc multa putere sa poti trece cat mai usor fiecare zi.

Anonim spunea...

Dumnezeu sa-i odihneasca pe toti.Eu stiu ce inseamna si durerea Madalinei dar,si durerea ta.Dureri diferite, la fel de puternice pentru amandoua.Tie sa-ti dea Dumnezeu putee sa-ti cresti fetele.Nu vreau sa mai adaug durere la durerea ta dar, se zice ca primul an este cel mai greu, eu zic: greu o sa-ti fie in continuare dar,dumnezeu este bun si o sa-ti dea putere sa-ti cresti fetele.Ce zice lumea?Nu-o baga in seama.Te rog sa ma crezi nu te poate ajuta nimeni,chiar daca ai alaturi familia, prieteni ,etc.tu esti singura care te vei lupta cu toate.Dumnezeu sa-ti dea putere, iar celor dusi Odihna vesnica,Sunt sigura ca Sotul tau va veghea asupra voastra de acolo de sus .Tanti Ana.

adriana spunea...

Blogger Elena Valentina Stanica spunea...

cata dreptate ai, Adrisana....ma alatur si eu nitiativei si imi astept randul sa i dau o imbratisare unei femei deosebite ce infrunta durerea cu mult curaj si demnitate...pt noi timpul inseamna mult, dar pt Dzeu este doar o secunda....de cei dragi plecati de langa noi doar o secunda ne desparte....asadar, curaj draga Mari, si nadejde in Dzeu...:) Iti scrie acestea un suflet care sufera enorm, dar n alte circumstante...Doamne ajuta si multe binecuvantari!Tuturor!

06 mai 2009 12:52

eu sunt mesagerul...asa ca retransmit mesajul Elenei..

mariperijoc spunea...

Multumesc tuturor pentru incurajari.In aceste momente inseamna foarte mult pentru mine sa stiu ca imi sunteti aproape

cornelius spunea...

Aceasta pierdere iti lasa un gol foarte mare in suflet, gol pe care nu-l poti umple cu nimic.O cunosc pe Madalina si pot spune ca pierdere pe care a suferit-o a marcat-o foarte mult. Nu am avut ocazia sa-l cunosc pe Madalin dar pot spune ca a fost persoana speciala.Din punctul meu de vedere Dumnezeu cand ia o fiinta draga de langa tine iti da ceva in "compensatie". Asa s-a intamplat in familia mea cand bunicul meu a murit tanar fiind, la scurt timp s-a nascut varul meu care are foarte multe trasaturi ale bunicului si este un tip mai special. Unitate trebuie in astfel de momente.Dumnezeu sa-l odihneasca.