19 noiembrie 2009

Povestea ta

Atunci cand o fiinta draga pleaca din aceasta lume,avem tendinta de a cauta tot ce este legat de acest subiect,din dorinta parca de a afla un raspuns clar cu ce se intampla dincolo de moarte…
Vrem sa ii simtim aproape si ne legam de orice cuvant,orice amintire.Aflam ca singurul lucru care ne mai uneste cumva cu ei este rugaciunea.Rugaciunea facuta pentru suflet il ajuta si il usureaza pe raposat.Trebuie sa fie insotita de slujbele in biserica si de milostenie…
Rugaciunea ne ajuta si pe noi cei ramasi sa ne gasim linistea sufleteasca.Dumnezeu ne da putere si in marea Lui bunatate ii usureaza pe cei pentru care noi ne rugam.
Am deschis acest blog cu o dorinta.Dorinta de a ne intalni undeva noi toti cei care cautam un sprijin,avem o intrebare,stim ca cei de aici au trecut prin aceeasi durere si ne inteleg.Ca aici nu suntem judecati.
Pentru ca si eu am facut ca si voi.Am incercat sa gasesc raspunsuri,am vrut sa intreb,m-am ascuns de cei a caror privire spunea “saraca,si-a pierdut mintea…”
Am primit de la voi diferite mesaje si va multumesc pentru incredere.Incepand de acum voi posta povestile voastre.Astept sa mi le trimiteti la adresa mea de E-mail .
Ne vom aminti si vom discuta aici de cei dragi care au ramas mereu aproape,in inimile noastre…

Niciun comentariu: