13 noiembrie 2009

Un zambet care nu si-a pierdut speranta


Astazi m-am intalnit cu Rodica Daniela si cu mama ei.Inca nu poate vorbi in urma interventiei chirurgicale dar daca o privesti ea iti zambeste…Un zambet frumos dincolo de cuvinte…
Mama ei mi-a aratat mai multe dosare cu acte medicale.Numai anul acesta au fost internate de patru ori…
Dintre acestea tot ea ,(pe care soarta a facut-o sa stie atatea despre spitale si boli) mi-a dat cateva sa vi le arat
Si pentru cei care o pot ajuta cu cativa lei mi-a lasat un numar de cont.Sa incercam sa o ajutam cum putem pe Daniela.

BCR – Giurgiu
RON: RO 23 RNCB 0318 0373 4136 0001
Titular Ciobanu Ioana
(card BCR – 6761 6400 1506 1210, titular Ciobanu Ioana)

dennys.ciob@yahoo.com

Un comentariu:

mariperijoc spunea...

Astazi am primit un mesaj de la Rodica-Daniela care m-a impresionat.Ii multumesc pentru ca s-a gandit la mine,ii doresc si eu tot binele din lume si ma rog ca Sf. Nicolae sa o ajute...
Iata ce mi-a trimis:

Mos Nicolae, te rog sa ai grija si de prietenii mei. Sunt maturi , dar in suflet ,sunt tot copii! Ai grija si de ghetutele lor !!! Fii generos , asa cum sunt si ei !!! Ai grija de visele lor si nu le trimite nuieluse !!! Ai grija ca ranile din sufletele lor sa se vindece !!! Sa le spui ca sunt oameni care ii iubesc,dar nu stiu cum ...sau ...nu pot sa-si exprime sentimentele !!! Ai grija sa le spui sa invete sa se ierte pe ei insasi intai si apoi sa-i ierte si pe cei din jurul lor! Da-le putere sa treaca peste toate greutatile , sa poata culege flori rasarite din lacrimile cazute ...ieri ! Daruieste-le pace,bucurie ,sanatate, ,fericire,implinire........” Ceea ce imi doresc mie va doresc si voua !