9 decembrie 2009

Impresii despre emisiune

In ultima perioada din viata mea am impartasit cu voi si bune si rele(poate mai mult rele si imi cer scuze daca va incarc cu problemele mele cand voi le aveti fiecare pe ale voastre)
Nu am avut curajul sa va spun inainte ,am fost invitata in emisiunea “Celebri sau nu la Mihaela Tatu” .

Emisiunea o puteti vedea inregistrata aici.

Multumesc pentru invitatie,multumesc doamnei Mihaela Tatu , Antoniei Deca si tuturor celor din spatele camerelor care lucreaza la aceasta emisiune si pe care i-am simtit emotionati si cu sufletul alaturi de mine.
Nu sunt numai cuvinte formale sau de politete,sunt spuse din suflet pentru ca inseamna enorm pentru mine aceste gesturi pe care probabil unii dintre voi le considerati banale…
Prima mea reactie a fost de refuz.Nu vedeam ce sa caut eu acolo,sunt un om obisnuit care a trecut printr-o intamplare tragica si nefericita dar sunt multi altii in aceeasi situatie ca mine sau poate mult mai tragica…
Sigur ca imi era teama de cum voi reactiona(vorbeam totusi despre un subiect care pe mine m-a marcat si care mi-a schimbat total viata) credeti-ma ca sunt cel mai aspru critic al meu si pentru mine era ceva nou …
Dupa aceea mi-am dat seama ca eu am fost dezamagita cand am deschis acest blog din dorinta de a primi aici povestile voastre,comentariile voastre, de a schimba cu voi pareri ,trairi, sentimente,ceea ce nu prea am reusit pana acum.
Si in acest moment al vietii mele am inteles ca si eu fac acelasi lucru ca si voi(cei care nu doriti sa va faceti publica povestea voastra trista,considerand-o prea intima sau poate prea normala) ma tem…ma tem sa ies din zona mea de confort…insa eu am citit ca:

“Nu vei evolua pana cand nu vei face cativa pasi in afara zonei tale de confort”

M-am hotarat sa merg indiferent de consecinte sa vorbesc tuturor despre Vali ,despre marea mea dragoste si sa imi testez curajul…(cu ceva vreme in urma categoric nu as fi avut acest curaj)
Si am facut-o…
Sigur ca am fost coplesita de emotii si asta inteleg ca s-a vazut.Marturisesc ca in acest moment nu am vazut inregistrarea ,aproape imi este teama sa o fac pentru ca ma cunosc pe mine si sigur am sa vad numai greseli(déjà toata noaptea am avut raspunsuri mult mai bune la intrebarile Mihaelei,dar intre scris si vorbit acolo in direct pentru prima data in viata mea e cale lunga)
Nu vreau sa ma scuz in nici un fel,sa nu intelegeti acest lucru…va spun doar impresia mea,”gandurile” mele asa cum v-am obisnuit.
Ce a urmat dupa emisiune?Ceea ce ma asteptam…Impresii…
-trebuia sa zambesc mai mult
-sa stau cu fata la camera
-am stat ca Labus (adica nu am stat dreapta)
-am dat raspunsuri scurte
-mi-a tremurat vocea
Sa va mai spun?
Da,am facut aceste lucruri dar asta sunt eu…Sunt cea din viata de zi cu zi,un om simplu care incearca sa invete sa mearga mai departe de una singura,care incearca sa se schimbe,sa-si invinga emotiile si sentimentele.
Nici nu am intentionat sa arat nimic despre mine,sunt un om simplu… am incercat sa vorbesc lumii intregi despre o persoana draga mie(si acasa mi-am dat seama ca datorita emotiilor pe care incercam sa le controlez nu am pomenit nimic despre Gina.Sigur ca vorbesc mai mult despre sotul meu ,dar asta nu inseamna ca nu imi este dor si de ea.Ma doare pentru ca nu imi amintesc sa ii fi spus vreodata ca o iubesc…Si ea a fost o persoana vesela,optimista si extrem de indragostita de fratele meu.Si pentru noi a fost cumplit sa inmormantam doua fiinte dragi…Iarta-ma Gina!)
si atat…

5 comentarii:

Angela Ribus spunea...

Am vazut emisiunea azi, pe net. Ai fost admirabila. Nu cred nici ca trebuia sa zambesti mai mult, nici sa stai mai dreapta, nici cu fata spre camera. Ai fost naturala si mi-a placut sa te descopar, sa iti ascult vocea. Imi place cum gandesti (cred ca ti-am mai spus-o). E interesant ce ti-a recomandat psihologul, insa el a uitat sa adauge un lucru esential: toate se fac in timp, cu infinita rabdare.

Te imbratisez cu mult drag si te admir, sa stii.

mariperijoc spunea...

Multumesc pentru sinceritate Angela.Exact ca tine gandesc si eu...
Vorbele te intorc din drum uneori,mi-a trebuit curaj sa vad emisiunea dar aseara am facut-o.
Si mie mi s-a parut mai frumoasa la TV...
Acolo toata lumea era incarcata de emotie(si de aceea multumesc din suflet tuturor,pentru ca i-am simtit alaturi de mine) iar eu cu atat mai mult faceam eforturi sa ma stapanesc...
Sigur ca am zambit cam fortat,s-a vazut ca sunt emotionata dar nu imi pare rau...
Simteam ca nu i-am spus atatea lucruri sotului meu,iar acum a fost ca si cum el m-ar fi auzit de undeva...Si astfel timpul a fost mult prea scurt pentru cate as fi avut de spus...

Natalia spunea...

Mari draga, si eu m-am bucurat sa te vad. Poate pui un link de la emisiune si aici, ca eu am cautat ceva vreme (m-am dus mai intai pe acasatv, pt.ca habar nu aveam ca nu e acolo:) )
In ceea ce priveste impresiile, ai fost adevarata, emotionata, autentica si ai reusit sa transmiti cateva lucruri foarte importante, asta e esential!
Te imbratisez cu drag, Domnul sa va poarte de grija in continuare si sa va aline dorul si suferinta!

mariperijoc spunea...

Natalia,scumpa de Irina a rezolvat problema cu link-ul.Eu inca mai am multe de invatat despre blog,despre cum sa postez pe el...
Irina ma ajuta cu asta si nu am suficiente cuvinte sa ii multumesc pentru asta...
Iti multumesc si tie pentru aprecieri,nu am urmatit nimic...Am raspuns unei invitatii si am fost eu cea de zi cu zi...

adriana spunea...

dupa ce mi-ai trimis mailul, m-am uitat printre picaturi la emisiune si mi-a placut ca ai fost foarte naturala...sarbatori fericite si cu daruri multe alaturi de fetitele tale..pupici