22 ianuarie 2010

Mai putem face ceva

Pentru cei care obisnuiti sa mergeti la slujbele Sfantului Maslu si la Sfanta Liturghie, am o mare rugaminte: pomeniti si voi acesti copilasi si orice copil sau adult despre care aveti cunostinta ca este bolnav; parca pe zi ce trece, creste numarul acestora; eu nu tin minte ca pe vremea copilariei mele sa aud de atatia copii bolnavi de cancer, de fapt nu cunosteam nici un caz. In vremurile de acum, cred ca in fiecare familie sau cerc de cunostinte se afla un caz, fie copil sau adult.

Sigur ca nu avem bani sa ajutam de fiecare data, cand aflam despre un om bolnav dar o jumatate de ora cel mult, putem sa rupem de la noi si sa ne rugam, fie ca am facut-o pana acum sau nu.


Puteti afla mai mult pe blogul http://adriana-dardindar.blogspot.com/

2 comentarii:

Unknown spunea...

SMS 890 pentru 2 euro fără TVA, în reţelele Vodafone, Orange şi Cosmote, valabil în perioada 15 ianuarie – 15 martie 2010- Campania „Din inimă pentru copii”
Marilena te invit si pe tine sa participi.

mariperijoc spunea...

Am participat Monica si am trimis mesajul tau tuturor din lista mea ,cu rugamintea de a il da mai departe.