11 ianuarie 2010

Profetii


Cu multi ani in urma copii fiind,ascultam impreuna cu fratele meu o batrana care ne povestea despre semnele ce or sa vina...Eu nu stiu in ce masura am dat importanta celor auzite insa fratele meu a fost terorizat,era mereu in asteptare...
Nu imi mai amintesc exact ce ne-a povestit atunci,uitasem deja...
Intamplarea a facut sa vad "Codul lui Oreste" si mi-am amintit ...
Cred ca era vorba despre aceeasi profetie,de unde stia batrana nu va pot spune.Dar voi puteti citi pe blogul lui Doru Bem .


"Intr-o noapte f. rece, 10 minute inainte de miezul noptii, UN MARE CUTREMUR va scutura pamantul timp de 8 ore; acesta va fi al 3-lea semn al lui Dumnezeu care ne va arata cine guverneaza pamantul.Cei plini de bunatate, cei care cred in Iisus Hristos vor propaga acest mesaj, profetia Sfintei Fecioare Maria aparuta la Fatima , nu trebuie sa aveti FRICA, sa nu aveti nici un fel de teama. Ce se va face cand se va intampla aceasta?
Ingenunchiati si cereti iertare lui Dumnezeu. Nu va parasiti casa si nu lasati pe nimeni strain sa intre, pentru ca singur Bunul nu se va gasi in mainile raului si el va supravietui catastrofei. Astfel trebuie sa va pregatiti.Eu va voi da urmatoarele semne :

- NOAPTEA VA FI EXTREM DE FRIGUROASA,
- VANTUL VA SUFLA FOARTE PUTERNIC,
- VA FI MULTA ANGOASA SI IN SCURT TIMP VA INCEPE UN MARE CUTREMUR PE TOATA SUPRAFATA TERREI
- Acasa, inchideti usile si ferestrele si nu vorbiti cu nimeni care nu este din casa voastra.
- Nu priviti afara, nu fiti curiosi, caci furia Signeurului va fi in curs de actiune.
- Aprindeti lumanari binecuvantate, caci timp de 3 zile nici o alta
lumina nu va lumina."

http://carareauniversului.blogspot.com/




Eu ma intreb daca aceast secret a fost tinut ascuns mult timp de unde povestea batrana ? Si sunt convinsa ca aparitiile Sfintei Fecioare nu au menirea de a ne ingrozi ci au cu totul alt mesaj.Ne indeamna sa fim mai buni...

4 comentarii:

Unknown spunea...

Marilena eu am postat acea rugaciune pentru cei care vor sa se roage pentru Andrei.Eu nu sunt mama lui .
Te-as ruga sa mai lasi odata cuvintele de incurajare chiar pe blogul sau - andreibucur.blogspot.com .
Acolo vei vedea povestea lui si sunt sigura ca parintii sai se vor bucura sa auda ca le sunt alaturi cati mai multi oameni .
Iti multumesc .
Domnul sa-ti ofere managaierea Sa.

mariperijoc spunea...

Scuze de neiantelegere Monica,o sa imi indrept greseala.Dumnezeu sa te ocroteasca!

Modart spunea...

Aceasta profetie a fost destainuita de Maica Lucia (fetita de 10 ani care a avut revelatia Maicii Domnului,la Fatima)lui Padre Pio, cu nu mult timp inainte sa moara.Maica Domnului i-a cerut sa pastreze ca un secret aceste cuvinte,probabil pentru a nu panica lumea.Faptul ca in cele din urma s-a confesat celui ce avea stigmatul lui Iisus,Padre Pio ,unul dintre marile spirite ale lumii crestine,a reprezentat cu siguranta acceptul si dorinta divina.
Personal cand am vazut filmul artistic despre Fatima(destul de recent) am fost foarte revoltat in sinea mea ca nu am stiut ani buni de zile despre ce s-a intamplat acolo in prezenta a aproape a 70000 de oameni!!!
Oameni buni informati-va mai mult despre Fatima! Nu luati in desart Numele Domnului! Incredibil,cea mai mare minune din istoria umanitatii si a crestinismului (exceptand fireste Invierea Domnului)constat cu stupoare ca foarte multi dintre credinciosi sau necredinciosi nu au habar!Ma intriga cum de este posibil? Biserica ce a facut pentru raspandirea ei?!
Ca atare ma bucur pentru orice initiativa de a o raspandi astazi prin intermediului netului.

Cu suflet pe calea sufletului inainte, nimic nu este pierdut!

Anonim spunea...

Doamne ajuta. Acum te-am descoperit Mirela. Promit sa revin si sa nu mai fiu anonim. Minunate postarile tale.