20 februarie 2010

Durerea unei mame


Ma numesc Sabina si am o fetita; Alexia Maria, nascuta pe 21 septembrie 2005, prin cezariana, pozitia fiind transversa. Nota la nastere 10 - 2950grame - 51cm.
La nastere a fost diagnosticata cu displazie luxanta de sold. Am inceput sa facem kinetoterapie de la 2 luni de viata, purta 2 pampers.
La un an cand sa o punem in picioruse am observat ca tine piciorusele "strambe" si in interior foarte mult. A trebuit sa ajungem la un neurolog si ne-a dat un diagnostic cumplit tripareza spastica (membrele inferioare si mana stanga). Atunci a inceput calvarul pentru noi! Am umblat in spitale doctori ... pe la 2 ani a facut luxatie de sold si ni s-a spus ca trebuie sa o operam .
Inainte de a o opera, facea o febra zi si noapte dupa nurofen, paracetamol. Ne-am internat la Victor Babes unde am stat 3 saptamani, pentru investigatii amanuntie. A racit in spital si i s-a prescris un antibiotic intravenos Azitromicina de la care a facut un soc anafilactic. A fost cumplit ... am crezut ca o pierd atunci!I s-au invinetit buzele si a inceput sa dea ochii peste cap. M-a intarit Dumnezeu cum ma intareste de fiecare data si am luat-o in brate cu tot cu perfuzie si am iesit pe hol urland cat ma tineau plamanii ... au pus-o la oxigen si peste noapte si-a revenit. Mi-a fost foarte teama deoarece prima data medicii au crezut ca este o cunvulsie iar Alexia NU are voie sa faca convulsii. Febra pentru care ne internasem pana la urma nu s-a gasit o explicatie , toate analizele fiind bune.
Am fost la neurolog si ni s-a spus ca este o febra centrala si va trece cu timpul....(aceasta febra facand-o numai vara de la caldura).
Am incercat in toamna si a inceput sa faca infectii urinare repetate ... medicii care trebuiau sa o opereze deja ne stiau .. si ne spuneau sa mergem noi cand este bine sa nu ne mai programam
In sfarsit in 25 noiembrie 2009 am reusit prima operatie pe (Tenotomie de aductori) Inghinal 2 incizii micute.A stat in ghips cu bara intre picioare 1 luna .
In ianuarie 2010 am reusit sa facem urmatoarele operatii: una la sold si 2 la picioare jos la tendoane; inca este in ghips de la sold in jos si sta numai culcata .
Este o fetita extrem de curajoasa, nu plange de durere deloc, se joaca, este normala... nu ma asteptam sa fie asa cuminte ...
Am fost la control pe 3 februarie si urmatoare internare pentru operatie va fii pe 22 februarie.
Am mare nevoie de ajutorul vostru .. oricat de putin ar fii, Alexia va avea nevoie de recuperari foarte multe si nu mai am cum sa ma descurc.
Pana acum mi-a fost rusine nu am indraznit dar pana la urma cel mai important este ca Alexia SA MEARGA, pentru asta am nevoie de voi ... chiar si 1 leu este bine venit. Am sa incerc sa ma inscriu si la o fundatie sa pot primi cei 2 % dar este foarte greu sa te inscrii am fost de vreo 2-3 ori cu Alexia la o fundatie (nu vreau sa dau numele) si mi-a spus ca nu are nimic .. este un platfus .... dar copilul meu nu merge! ...
Momentan ni s-a recomandat de catre neurolog sa mergem la o clinica particulara in Bucuresti sa facem macar 2-3 sedinte pe saptamana de kinetoterapie ,sedinta fiind de 150 lei,si ne va da si o lista cu anumite sanatorii din tara , dupa ce vom termina cu operatiile.

Va multumesc din suflet !

Cei care doresc sã o ajute pe Alexia sa mearga , o pot face printr-o donatie în contul deschis la Banca ING
RO48INGB0000999901741488(RON)- ING Bank -Sucursala Obregia -Bucuresti

Pintea Sabina

3 comentarii:

Sabina spunea...

Mii de multumiri pentru post

mariperijoc spunea...

Te imbratisez strans Sabina ,Alexia m-a cucerit! E o dulceata de copil.
Nu ai pentru ce sa-mi multumesti,sper sa pot face mai mult de atat.

ALEXIA MARIA spunea...

Asa este o dulceata un inngerash mic si curajos,si nu spun ca este copilul meu... dar prin cate a trecut .. inca mai are putere...ne da si noua curaj.Ai facut mult pentru noi ca ai postat.Te pupam