26 februarie 2010

Operatia Alexiei a fost amanata

Ma uit la aceasta pagina alba si nu mai am cuvinte...Nu pot descrie ce se afla in sufletul meu in acest moment.Trec printr-o perioada dificila ,am unele probleme de sanatate si tot aman vizita la medic ...Poate sunt mai sensibila dar ceea ce am aflat m-a lasat fara cuvinte,poate reusiti voi sa comentati.
Ieri trebuia sa fie operata Alexia-Maria ,ne asteptam cu totii sa aflam vesti bune cum ca operatia a avut succes si minunea asta mica de copil va fi bine...
Matusa ei obosita si intr-o stare mult mai adanca de deznadejde imi scrie:

"Nu a operat-o pe Alexia ... a stat nemancata si nebauta.Au fost mlte operatii azi si nu a mai apucat sa o ia si pe ea...
De la 12 noaptea pana azi la 13.45 mititica .
Marti ... este programata! Este ok ea ... a stat si a asteptat pana la ora aia sa vina cealalta sora a noastra,Cristina la ea sa ii aduca lapte,cereale si apa ... pentru ca nu mai avea si de-aia nu i-a dat sa pape si sa bea.A stat cumintica ... dar uneori plangea de sete si de foame."

Cum sa nu fii miscat cand auzi asa ceva?Oare in ce lume traim?
Eu cred ca din nefericire traim in lumea in care banul este la putere.Omenia si iubirea de aproapele au disparut pe ici pe colo...
Imi cer iertare!

Niciun comentariu: