30 aprilie 2010

Ce este o viata?

O viata reprezinta durata de utilizare a unui corp,in care locuiesc la un moment dat,un mic fragment din existenta mea eterna.O zi de scoala in scoala vietii.La sfarsitul unei astfel de vieti ma separ pe mine,imi separ constiinta de corpul acela si ma reintorc acasa,pentru a-mi revizui experientele,pentru a-mi face "temele" si pentru a ma pregati de noi experiente,de o "noua" viata,intr-un nou corp...
Care este sensul vietii?
Sensul general in viata este de a-mi exprima adevaratul meu sine,care devine din ce in ce mai deplin.
Sa fiu cu adevarat constient de mine,sa las amploarea vietii sa circule prin mine si,astfel,sa traiesc intr-adevar clipa.
Sensul general al vietii este evolutia,ceea ce inseamna Dezvoltare,prin care devine posibila Deschiderea,care duce la Implinire.
Unicul sens al vietii mele este sa acumulez experiente,din care sa deprind cunostinte-singurele pe care le voi lua cu mine.Am venit gol si voi pleca gol.
Tot ceea ce am acum mi-a fost imprumutat de catre viata si,mai devreme sau mai tarziu,cel mai tarziu la sfarsitul acestei vieti,va trebui sa returnez bunurile de imprumut.
Viata inseamna a invata.Niciunul dintre noi nu poate lipsi de la "scoala vietii"


Legile spiritului-Kurt Tepperwein

4 comentarii:

corina spunea...

O lectie frumoasa de anvatat.Superb!

mariperijoc spunea...

O carte care merita citita

Anonim spunea...

multe generalitati , un sentiment de sec , dar pretios spus.

daca tot plecam goi (adevarat, Iov a spus demult asta) de ce atata treaba cu dobandirea "experientelor", Implinirii (asa o fi dar ceva mai vag nu se putea). Nu plecam goi si de acele experiente? cine ne spune ca experientele, amintirile vor ramane? ca sa ne foloseasca la ce? mai putem fi medici, scriitori, ingineri , in lumea fara timp si fara trup? ce sens mai au cunostintele noastre atunci? Asta presupunand ca vor ramane aceste urme, suportul lor fizic creierul transformandu-se in "praf". Nu zic ca da , sau nu , dar nu stiu.

Sf Serafim de Sarov : scopul vietii este dobandirea Duhului Sfant.

Asta da , ma face curios ca nu e ceva ci un Cineva, acest Duh Sfant, si presupune viata in Dumnezeu, ce o fi asta? Simt ca pe acolo e calea...

B.

mariperijoc spunea...

B , se spune ca "ceva" luam cu noi-faptele noastre bune sau rele...
Intrebari si framantari avem cu totii...sunt de acord cu tine:
Dumnezeu e calea...