23 septembrie 2010

Vesti de la Rodica Daniela

Pentru ca am fost intrebata ce mai face Rodica Daniela,am incercat sa aflu vesti de la mama ei.
Telefonul meu le-a gasit in spital…din nou,sunt internate la Iasi.Pentru ca Ioana a auzit si de acest spital si a vrut sa-si incerce norocul si aici.A internat-o in luna iulie,in august au mers la control si acum sunt tot la Iasi…
“Cat sa mai pot?” spune trista Ioana.Dupa ce le-a micsorat salariul de insotitor ,il primeste la cateva luni din lipsa de bani.I s-a dat o reteta unde numai unul din medicamente costa 300 de lei,pe celelalte le mai primeste compensat…”Cum sa i le iau”? ma intreaba Ioana…
Starea Danielei nu este tocmai buna, pe langa toate celelalte probleme de sanatate are un nodul pe hipofiza care creste si care ii agraveaza starea.
Am incercat sa o incurajez si am realizat ca sunt oameni care au mult mai multe probleme,care duc o lupta mult mai grea…Dumnezeu sa le dea sanatate si putere familiei!

2 comentarii:

Loredana spunea...

sunt intradevar oameni tare incercati. sa le dea Dumnezeu putere si multa sanatate.

mariperijoc spunea...

In momentele cand cred ca imi este greu si tind sa "nu mai am chef" de nimic,Dumnezeu imi arata ca sunt oameni care se confrunta cu probleme mult mai grave si imi dau seama ca nu am motiv sa fiu trista,"eu stau bine"
Dumnezeu sa ne ajute pe toti Loredana!