17 septembrie 2014

LITERE DIN NISIP

Am scos condeiul făurit din lacrimi
 Și scriu cu literele-i din nisip.
 Tristețea nu cunoaște port nici datini,
 Se impregnează însă adânc în chip.
 
 Și precum vântul amestecând nisipul
 Furtuna sufletelor am cules,
 Iar martor va rămâne numai timpul
 Ce cu dezinvoltură m-a ales.

 Adun aici între coperți povestea
 Multor steluțe care-n ziuă pier.
 Și gândurile-n zbor vor duce vestea
 C-au dispărut în țara de mister.
 
 „Fara valoare!”, o vor spune unii,
 „Si mult prea tristă!”, alții vor rosti,
 Dar pentru mulți va stinge din tăciunii

 Ce ard în suflet fără a povesti.

6 comentarii:

mariperijoc spunea...

Am ales un titlu pentru viitoarea mea carte"Litere din nisip" ...apoi am scris poezia....nu stiu cat este de potrivita si cat de mult exprima ceea ce simt cand ma gandesc la "literele mele din nisip"....ele stralucesc ca un miraj si apoi dispar cu primul vant....

adriana spunea...

Succes cu noua ta carte! Te imbratisez!

Narcisa spunea...

Succes!!!te imbratisez cu multa dragoste

mariperijoc spunea...

Multumesc pentru incurajari si pentru imbratisari!
In aceasta perioada am corectat ,am ales fotografii si aproape am terminat....ar fi minunat daca mi s-ar implini visul si as primi si cativa banuti pentru tipar.Sa imi tineti pumnii!Doamne ajuta!

Lili spunea...

Succes Marilena!Bunul Dumnezeu iti va ajuta,fii sigura!

mariperijoc spunea...

Multumesc Lili!Dumnezeu sa fie cu noi toti!