2 aprilie 2009

Cere unui inger

In cartea ei, "Embraced by the Light",Betti J.Eadie afirma ca,in timpul experientei ei de moarte clinica din 1973,a vazut ingeri grabindu-se sa raspunda rugaciunilor.Erau plini de dragoste si bucurie pentru munca lor.Aceste rugaciuni apareau ca raze de lumina,fascicule ale unor mici lanterne si scantei care izbucneau de pe pamant.
"Mi s-a spus foarte clar ca toate rugaciunile sunt auzite si indeplinite",continua ea.
"Am inteles ca odata ce rugaciunile noastre au fost eliberate,trebuie sa renuntam la ele si sa credem in puterea lui Dumnezeu de a le indeplini.El ne stie nevoile tot timpul si nu asteapta decat o invitatie pentru a ne ajuta.Are toata puterea de a ne raspunde rugaciunilor noastre,dar este ingradit de propria lege si de dorintele noastre.Odata ce am cerut cu dorinta sincera,fara a ne indoi de nimic,vom primi"


Sandra Rogers (Factorul Aladdin)

Un comentariu:

corina spunea...

Este adevarat!Foarte multe rugi mi-au fost ascultate.Doar una a ramas neimplinita.Calin in cele din urma a murit.I-am cerut lui Dzeu sa-l lase in viata dar....L-am certat pe dzeu, apoi i-am cerut iertare..nu mai stiu nici eu..
Acum il rog sa ma asculte si sa-mi dea de inteles de ce?Si sa ma ajute sa ma impac cu lipsa lui sa pot trai cumva..