8 aprilie 2009

Ma ridic...

Ma lupt cu mine si cu lumea toata
Si ma ridic din propria-mi cenusa.
De e usor sau greu,
Stiu numai eu si gandul meu.

Cu ochii mintii eu privesc la tine
Si te aud cum mandru esti de mine
Si imi dai forta si speranta
Pasesc cu fruntea sus spre maine…

Cand deznadejdea fruntea mi-o umbreste
Te vad zambind,tinandu-ma de mana
Si stiu ca nu poate distanta rece
Intre noi doi sa intervina.

Caci dragostea e foc si e liantul
Ce tine aproape doua inimi calde,
Iar noi doi suntem impreuna
Aici si dincolo de moarte.
.

8 comentarii:

Angela Ribus spunea...

Extraordinare versurile.

Geanina Codita spunea...

Adevarat, in orice situatie dragostea reuseste sa ne tina uniti, ne ajuta sa trecem mai usor peste durere.

mariperijoc spunea...

Si ne da putere...Dragostea imi da forta sa merg mai departe sa lupt pentru mine si pentru el,sa le ofer copiilor ce ne-am fi dorit amandoi.In acest fel eu il simt aproape...
De fiecare data cand am o realizare ,ma gandesc ca el s-ar fi bucurat si in acest fel nu pot decat sa zambesc...
Sunt dupa o zi in care am alergat de la un cimitir la altul pentru a asista la montarea monumentelor funerare,iar comentariile voastre m-au facut sa ma simt mai bine.Multumesc

CAZACU GHEORGHE spunea...

dOMNUL SA VA BINECUVANTEZA sORA MARINELA , GHIAR , VAM CAUTAT , ACEL , ADRESS , DE EMAIL , SA DISCUTAM , MAI MULT . DOMNUL SA VA BINECUVANTEZE.

Dana spunea...

Draga Mari, am reusit in sfarsit sa scriu despre fiul meu, aici http://fiifericit.blogspot.com/2009/04/in-saptamana-patimilor-amintiri-despre.html
Daca vrei, poti prelua postarea. Domnul sa te binecuvanteze.

mariperijoc spunea...

Adresa de E-mail este afisata aici,ma puteti contacta.Voi lipsi o saptamana ,ma iertati ca nu va voi raspunde...

mariperijoc spunea...

Dana am trecut si eu prin multe ,dar ma cutremur citind cele scrise de tine.Am preluat postarea ta si sunt cu sufletul alaturi de tine.Stiu ca nu este usor sa scrii despre asta,sa retraiesti acele momente...Durerea este aceeasi indiferent de timpul care a trecut.Domnul sa iti dea putere!

CAZACU GHEORGHE spunea...

adresa mea este , cazacu152001@yahoo.it