14 iunie 2012

De ce ne impiedica experienta de viata sa fim fericite


De mult prea multe ori, am crezut ca adevarul despre noi este cel pe care altii ne-au facut sa credem ca este. Am crezut ca viata se traieste dupa niste standarde, pentru ca asa am vazut la ceilalti ca se traieste. Usor, usor…am privit in afara si am crezut ca stim ce este viata si despre ce este viata. Am crezut ca stim ce e bine si ce e rau, sau ce e fals si ce este adevarat.
De mult prea multe ori, am luat totul de-a gata, fara insa a tine cont de ce anume simtim noi cu privire la niste adevaruri pe care ceilalti ni le-au spus ca ar fi reale. Acum, viata se traieste diferit fata de cum se traia acum 10-20-30-40 de ani, si e normal sa fim sceptici in fata unor lucruri pe care noi nu le cunoastem si pe care noi le-am trait total diferit fata de cum se traieste acum.
Dar chiar daca sunt alte trenduri, niciun trend nu va releva adevarul absolut, ci doar pune la dispozitie o mai mare sau mai mica libertate de cunoastere  pentru a descoperi cu adevarat care este adevarul despre existenta noastra.
Aceste adevaruri au existat dintotdeauna, chiar dinainte de Iisus, dar tot ceea ce ne-a construit viata a fost abordarea pe care noi am avut-o in fata acestor adevaruri si interpretarea proprie pe care fiecare dintre noi le-a dat-o.

Tania Tita

Niciun comentariu: