19 septembrie 2013

3 ANI...

O ZI DE SEPTEMBRIE CU TIMP MOHORAT
MA UIT IN JUR SI TOTU-I URAT
NIMIC NU E VESEL SI CERU E-NCHIS
SI SUFLETUL NOSTRU DE 3 ANI ESTE TRIST!

DAC-AR FI O PUNTE INTRE TINE SI NOI 
AM TRECE DINCOLO SI TE-AM ADUCE-NAPOI
SI CU TOTII DIN NOU AM FI FERICITI 
CRISTINA SI NOI ,PARINTII TAI IUBITI.

DAC-AR FI O FERESTRA INTRE PAMANT SI CER
AM DESCHIDE-O LARG CA SFANTUL ETER
SA ITI POARTE-NAPOI INTREAGA FIINTA
AR FI PENTRU NOI CEA MAI MARE DORINTA!

DAC-AR FI O MINUNE S-O FACA DUMNEZEU
TU ,CRISTINA ,TATU SI EU
IMPREUNA AM FI NEDESPARTITI
OF ,DOAMNE ,AM FI DIN NOU FERICITI!

DAR,INGERUL NOSTRU ,NIMIC NU SE POATE
IN VIATA ACEASTA , SA TE MAI AVEM APROAPE
INCERCAM INSA SI NADAJDUIM
CA-NTR-O ZI CAND VREA DOMNUL CU TINE-O SA FIM!


NUTi IGNAT

4 comentarii:

mariperijoc spunea...

Scumpa mamica,sunt astazi cu tot sufletul alaturi de tine si te imbratisez cu gandul,asa cum te-am imbratisat cu sufletul de fiecare data cand am vazut o stire despre potopul care s-a abatut peste voi,peste tara.Dumnezeu sa iti dea putere sa treci peste toate aceste incercari si sa ii odihneasca sufletul lui Cosmin in loc plin de verdeata si lumina!

NUTI spunea...

Multumesc draga Mari pentru gandurile tale ...mi-e greu sa scriu prea multe si tu stii cum e ziua comemorarii...grea ,grea,f grea.....asa e ..sa-mi dea Dumnezeu puterea sa-mi pot duce crucea pana la capat!! si mie si tie si celor ce sunt ca noi!te imbratisez cu drag!

Narcisa spunea...

Sunt si eu cu gandul alaturi de dvs,D-zeu sa va aline durerea si sa-i odihneasca in pace sufletul lui Cosmin...

mariperijoc spunea...

Dumnezeu sa ne dea putere si sa ii odihneasca in pace pe toti cei adormiti!