30 martie 2014

Ganduri catre ingeri



Prea devreme ati plecat dintre noi, trebuia sa fiti aici linga noi .Aveati visuri sperante si multe planuri pentru viitor dar Dumnezeu a hotarit altceva .V-a luat in imparatia cerurilor si nu stiu daca a fost destinul sau clipa nefericita de a ramine singura si inlacrimata. Dar de un lucru sunt sigura ca intr-un viitor nu prea indepartat vom fi din nou impreuna si voi putea din nou sa va string la piept si sa va spun cit de mult va iubesc pentru ca in aceste momente de durere si singuratate imi lipsiti fffff mult. Iisus sa va fie alaturi!...

Mama(Simion Tia)

5 comentarii:

mariperijoc spunea...

Este greu sa pierzi o persoana draga dar sa iti pierzi ambii copii in aceeasi zi este cumplit!Cuvintele sunt foarte mici in fata unei astfel de dureri.Suntem alaturi de tine Tia si te ascultam daca vrei sa vorbesti cuiva despre tragedia ta.Dumnezeu sa iti dea putere!Odihna vesnica ingerilor tai!

Adriana spunea...

Dumnezeu sa ii odihneasca !Dumnezeu sa iti dea putere sa poti trece peste aceasta cumplita durere!Sunt si eu alaturi de tine....

Narcisa spunea...

Off,nu mai am cuvinte....D-zeu sa le odihneasca sufletele alaturi de ingeri...

Anonim spunea...

Offff...mi-am pierdut tatal de 6 saptamani si este greu.... Multa putere��.Dumnezeu sa ii odihneasca in pace!ANA

mariperijoc spunea...

Noi toti cei de aici intelegem aceasta durere Ana,fiecare am pierdut o fiinta draga si cred ca durerea are un limbaj comun.Sunt cu sufletul alaturi de tine si mereu aici daca simti nevoia sa vorbesti despre durerea ta.Dumnezeu sa il odihneasca pe tatal tau!