26 iunie 2014

A aparut "Dor de copilul meu"

Am fost cu gandul si sufletul alaturi de Nuti la lansarea volumului ei de debut “Dor de copilul meu”.Din suferinta ei s-a nascut o carte care va mentine vie trecerea lui Cosmin prin aceasta lume.Nuti imbratiseaza mai sus cu dor o fotografie si o carte care sunt parca rupte din sufletul ei,mereu vii peste ani si dand speranta multor altor fiinte ratacite intre cele doua lumi…
Am fost bucuroasa si emotionata pana la lacrimi sa tin in mana aceasta bucatica de suflet si mai ales sa citesc deschizand-o ganduri pline de dragoste catre mine…M-am simtit pentru cateva clipa vie si cu un rost pe aceasta lume.
Recomand cu convingere aceasta carte care va va alina dorul de copilul pe care nu il mai puteti imbratisa pe aceasta lume si care va va aduce in suflet speranta ca veti da un sens “durerii unei pierderi”.


Felicitari si multumiri Nuti Ignat! Cosmin ne zambeste din cer!

10 comentarii:

mariperijoc spunea...

Ma bucur pentru realizarea ta Nuti,s-a nascut acel copil de suflet pe care l-am vazut cum se formeaza si l-am asteptat...
Celor care nu ati citit cartea v-o recomand,am avut surpriza sa gasesc in ea ganduri pline de dragoste indreptate catre mine pentru care sunt profund recunoscatoare.
Aceste ganduri mi-au amintit de inceputurile mele in ale poeziei si mai ales de o persoana caruia ii voi fi mereu recunoscatoare pentru indemnul de a le publica.Multumesc d-na Steliana pentru incurajari si insistenta de a tipari o carte,fara insistenta dumneavoastra poate ca aceste ganduri nu ar fi ajuns la tipar.Pentru gestul acesta va port mereu in suflet.
Multumesc tuturor celor care ati fost alaturi de mine,ati citit ,comentat si m-ati incurajat!
Felicitari Nuti!

mariperijoc spunea...

D-na Steliana a insistat sa trimit cartea la Editura,voi Lili,Narcisa,Nuti,Corina,mi-ati dat curaj sa mai scriu in versuri....nu vreau sa omit pe cineva,sunt multi acum care citesc si apreciaza ,este si Adriana mereu aici cu noi....Va multumesc tuturor!

Lili spunea...

Din durerea voastra:Marilena si Nuti,s-au nascut frumoase si reale versuri care ne mangaie sufletele noastre.Va felicit si multumesc Domnului ca v-am cunoscut(virtual)!
Acum,ma regasesc in versurile amandurora.

NUTI spunea...

Va multumesc tuturora de aici de pe blogul Marilenei...Spun tuturora ca sa-i cuprind pe toti ,,,sa nu uit pe cineva..Mi-ati fost alaturi cu incurajari ,indemnuri si imbratisari virtuale ...pentru asta va sunt recunascatoare si va multumesc din suflet .Toata trairea mea furtunoasa s-a mai alinat alaturi de voi si de cuvintele voastre.Fara voi nu as fi scris cartea.Va imbratisez cu drag!

Recunostinta

Printre dureri am intalnit
Un suflet si el frant
Si cu puteri mi-a daruit
Al ei divin avant.

M-am intrebat cum poate ea
Cazand sa se ridice,
Si ajutor la toti sa dea
De mana sa-i apuce.

Caci noi raniti si ea ranita
Cum gaseste puterea ,
S-aleaga strofa potrivita
Si s-aline durerea.

Balsam al sufletului meu
Mi-a dat indemnuri multe
Si sprijin am gasit mereu
In dulcile-i cuvinte.

Incet,scriindu-i printre randuri
Raspuns de multumire
Devine muza mea in versuri
De dor si de iubire.

Dedic aceasta poezie
Respect si un bun gand
Pecetea pe-o prietenie
Cu-n suflet bun si bland!

Lenuta Ignat- "Dor de copilul meu"
Cu drag ,Marilenei Perijoc.....

Narcisa spunea...

Felicitari dna.Nuti,ma regasesc in versurile dvs pline de dor.Multumesc din suflet ingerului meu Mari,fara ea,fara acest blog,fara cuvintele voastre de incurajare nu stiu cum as fi fost azi...multumesc tuturora si va port in sufletul meu zilnic...

Anonim spunea...

Felicitari ! M-ar interesa si pe mine cartile cu poezie ....

Anonim spunea...

Se gasesc in librarii ?Ana

Adriana spunea...

Felicitari Nuti! Va inbratisez pe toate!

Unknown spunea...

Buna ziua,

Am cautat cartea pentru a o cumpara si nu am gasit-o. Imi puteti spune de unde si ce pret are?
Va multumesc,

NUTI spunea...

scrieti-mi pe adresa de mail: nutzy_ignat@yahoo.com ,adresa voastra .Cartea costa 15 lei ,fara taxele postale(taxele postale sunt in jur de 5-6 lei)