10 iunie 2014

Rugaciune la moartea unui prieten



Doamne, Doamne, Creatorule si Ziditorule a toate, Cel ce ai pus in sufletul omenesc puterea dragostei ce leaga inimile apropiate si ne-ai dat noua, ca pe o sete, trebuinta de a ne cauta semeni, spre a ne impartasi aceleasi ganduri si simtiri, insuti Tu, Preabunule Doamne, cauta cu indurare spre durerea grea care-mi framanta astazi fiinta, ca si oarecand durerea care a lovit pe proorocul si imparatul David care, la stirea mortii prietenului sau Ionatan, astfel jelea: "Munti din Ghilboa! Nici roua, nici ploaie sa nu cada peste voi! Cum au cazut vitejii in mijlocul luptei ?! Cum a murit Ionatan pe dealurile tale, ma doare de tine, frate Ionatane! Tu erai placerea mea, dragostea ta catre mine era uimitoare!".
Asculta Doamne, rugaciunea pe care eu, smeritul, Ti-o inalt din inima curata, dar franta de durere, precum ai ascultat rugaciunea Fiului Tau si Mantuitorului nostru. Care venind in Betania si afland mort pe prietenul Sau Lazar, S-a intristat cu duhul si-l plangea in fata iudeilor, care vazandu-L au grait: "iata cat il iubea de mult!".
Da, Doamne, sufletului robului Tau ION, iertare pacatelor cate ca un om, cu stiinta sau fara stiinta, a savarsit in aceasta viata si-l asaza pe el in cortul dreptilor si sfintilor care din veac au placut Tie,- ca Dumnezeul milei si al indurarilor esti si binecuvantat in vecii vecilor. Amin!

8 comentarii:

mariperijoc spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
mariperijoc spunea...

http://giurgiuveanul.ro/stiri/atentie-imagini-socante-sofer-strivit-de-autobasculanta-in-zona-libera-giurgiu/

mariperijoc spunea...

Citeam spre dimineata in ziarul Giurgiuveanul despre moartea intr-un cumplit accident a unei persoane si cunoscand durerea celor ramasi am transmis printr-un comentariu condoleante familiei,fara sa stiu care ar fi aceasta....Mai tarziu am aflat ca acel barbat imi este ruda si de atunci gandul meu rataceste intre trecut si prezent,intre cel care astazi ne-a parasit si familia care acum il jeleste ...
Sa ne rugam impreuna pentru cel plecat dar si pentru cei care au ramas.Dumnezeu sa il ierte pe Ion si familiei multa putere!Sincere condoleante!

Adriana spunea...

Dumnezeu sa il ierte si sa il odihneasca!

Anonim spunea...

Offff....Dumnezeu sa ii odihneasca!!!ANA

Narcisa spunea...

D-zeu sa ii odihneasca sufletul in pace,ma uit la tv din ce in ce mai multe accidente si de multe ori mor cei nevinovati,pacat.

mariperijoc spunea...

Va multumesc pentru ca imi sunteti alaturi in rugaciune.Cand esti pus din nou fata in fata cu pierderea unui apropiat se declanseaza furtuna...gandurile o iau razna si durerea cu care ne-am invatat sa traim parca devine mai apasatoare....retraim momentele dureroase pe care le-am incuiat undeva intr-o camaruta din cotlonul mintii

Anonim spunea...

Va multumim pt aceasta rugaciune! Fam Motan