13 iunie 2014

Daca maine incepe fara mine...

8 comentarii:

Adriana spunea...

Superb....ochii mei s-au umplut de lacrimi...va inbratisez.

Anonim spunea...

Frumos!!!

BARBUS ADINA spunea...

Imi place sa cred ca e un measj din partea ta...pentru toate zilele care incep FARA TINE,din 29.04.1990...

BARBUS ADINA spunea...

Scuze,m-am grabit...corect era"mesaj"...dar...ideea e aceeasi...plus lacrimile pe care le-am simtit cand am descoperit prima data aceasta poezie...Da,am plans...din cauza gandului pe care ti l-am spus mai sus...Mi-as fi dorit aceasta incurajare...pe 01.05.1990...si pe 14.08.2003...Poate ar fi fost mai usor de suportat...

Narcisa spunea...

Superb....

mariperijoc spunea...

Un mesaj emotionant la care fiecare suflet aflat in suferinta vibreaza.Multumim Adinei care ne-a facut cunoscut acest filmulet!

Lili spunea...

Emotionant!!!

Anonim spunea...

De mult prea mult timp,pentru mine,fiecare zi incepe FARA VOI:TU si"MAMI"...Si nu cred ca ai idee cat de mult DOARE adevarul asta !.