17 august 2012

ULTIMUL ELAN


Sunt un actor oprit pe scena vietii
De un destin, ce timpul l-a oprit.
Nici nu mai stiu,sunt anii tineretii?
Sau dorul prea din timp m-a imbatranit...

Si ratacesc fara de tel pe cale,
Fara asteptari sau vise ce-am avut.
Cu pasul mic  mergand acum agale
Tot cautand ce candva am  pierdut.

De ati vazut ceva ce-mi apartine,
Va rog din suflet dati-mi inapoi!
A mea comoara poate sa aline
Singuratati si  lacrimi si nevoi.

Insa destinul ma tot tine prinsa
Intr-o secunda trista,pe-un ecran.
Am obosit ,ma recunosc invinsa,
Azi mi-am pierdut si ultimul elan...

4 comentarii:

Carp Mihaela spunea...

cat de adevarate sunt aceste versuri ,din pacate, pentru mine...dar totodata sunt binevenite,mai alina putin suferinta,multumesc din suflet ca postati astfel de versuri...

Lili spunea...

Nu,nu trebuie sa-ti pierzi elanul Marilena pentru ca menirea ta este sa aduci alinare sufletelor indurerate...Si crede-ma ,avem mare nevoie de incurajarile tale!
Va imbratisez pe toate!

Narcisa spunea...

Tu esti o femeie puternica si nu trebuie sa lasi greutatile ce apar in viata sa te invinga...te iubesc mult si la fel ca dna.Lili iti spun ca aduci liniste in vietile noastre...sper ca macar putin si noi sa te intarim ,pup.

mariperijoc spunea...

Va multumesc si va imbratisez cu mult drag!Stiti ca starile noastre sunt trecatoare,ca nu ma las doborata si sunt aici mereu pentru voi...vreau sa va pot transmite din forta mea,pentru ca impreuna...mana in mana sa ne putem continua aceasta viata...asa cum este ea acum...