8 februarie 2013

Fa loc adevaratei vindecari sa se petreaca!


Atunci am decis, constient, ca voi sta fata in fata cu toate temerile mele, indiferent de orice s-ar putea intampla mai apoi. Am decis ca este momentul sa spun lucrurilor pe nume. Sa admit faptul ca de multe ori mi-e teama. Ca de multe ori nu ma cunosc suficient de bine, ca de multe ori nu stiu raspunsurile pe care oamenii se asteapta sa le stiu. Ca am parti din mine, din viata mea, de care nu sunt multumita si pe care le reprim, de teama ca pot fi mai apoi judecata. Ca de multe ori, nu-mi place de mine, de ceea ce vad in oglinda. Ca de multe ori nu sunt sincera si autentica. Ca multe ori judec, chiar daca neintentionat. Ca de multe ori nu am incredere in mine, ci din contra, ajung sa-mi creez fel de fel de scenarii care-mi fac rau si imi afecteaza imaginea de sine. Ca uneori nu ma simt bine in pielea mea. Ca de multe ori sunt inconstienta si reactionez inconstient, ranindu-i pe ceilalti.
Si da, sunt multe alte umbre pe care l-am tot reprimat. Au fost multe momentele in care am mancat pe furis, au fost multe momentele in care nu am fost multumita si n-am apreciat ce am avut in acel moment. De asemenea, au fost multe momentele in care am fost geloasa pe ceilalti, in care am spus cuvinte urate la adresa lor, au fost multe momentele in care am crezut ca sunt o victima si i-am creat pe toti din afara mea responsabili pentru dezamagirile mele.

Tania Tita
http://ghidultuturorfemeilor.ro/3259/fa-loc-adevaratei-vindecari-sa-se-petreaca/

Un comentariu:

Jose Ramon Santana Vazquez spunea...

...traigo
ecos
de
la
tarde
callada
en
la
mano
y
una
vela
de
mi
corazón
para
invitarte
y
darte
este
alma
que
viene
para
compartir
contigo
tu
bello
blog
con
un
ramillete
de
oro
y
claveles
dentro...


desde mis
HORAS ROTAS
Y AULA DE PAZ


COMPARTIENDO ILUSION
MARIPERIJOC

CON saludos de la luna al
reflejarse en el mar de la
poesía...

ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE LABERINTO ROJO LEYENDAS DE PASIÓN, BAILANDO CON LOBOS, THE ARTIST, TITANIC SIÉNTEME DE CRIADAS Y SEÑORAS, FLOR DE PASCUA

José
Ramón...