12 februarie 2013

Oameni simpli


Oamenii simpli se nasc si vor sa ramana asa...incearca pe cat posibil sa isi pastreze puritatea,sa imparta zambete in jur si sa ofere cat mai multa bucurie sufleteasca.
Iubesc sa traiasca asa simplu si in anonimat,doar cu izbanda unui suras razlet surprins pe fata cuiva,mimica ce le aduce o mare implinire in suflet.
Am intalnit in jurul meu multi oameni simpli,oameni pe care ii respect si ii iubesc,oameni de la care incerc sa invat si pe care mi-i doresc ca model.
As vrea sa pot sterge grijile si tristetea,dorul sau nelinistea din jur.
Lupt si cand imi inchipui ca reusesc ma lovesc de intamplari care imi arata ca realitatea este departe de adevar...ca oricat vreau sa multumesc pe toata lumea nu reusesc,ba dimpotriva ranesc si aduc furtuna cu mine...
Aceasta furtuna face parte acum din viata mea,traieste alaturi de mine...fara sa vreau se pare ca o transmit si altora...
Ce pot sa fac?caut inca solutii,imi doresc sa inventez cutia miraculoasa in care sa o pot inchide si tine captiva,(chiar cu pretul de a o lasa sa imi devoreze viata si sentimentele), cu bucuria ca toti cei din jur vor scapa de ea,vor avea viata numai soare si fata numai zambet,se vor bucura de viata asa cum este ea.
Celor pe care i-am ranit imi cer iertare si celor care ma iubesc asa cum sunt(cu bune si cu rele) le ofer pe tava ca semn al devotamentului si pretuirii inima mea...ce a mai ramas din ea...
Va multumesc,va iubesc si imi doresc sa traiesc simplu alaturi de voi oameni dragi!

5 comentarii:

corina spunea...

Te sarut si te imbratisez cu caldura Marilena, draga mea!

Adriana spunea...

Esti o femeie extraordinara !Te pup draga Mari.Eu te iubesc asa cum esti un om simplu si cu o inima mare...

mariperijoc spunea...

Sunt
recunoscatoare cerului pentru ca ati aparut in calea mea.In momentele
de nesiguranta cand nu mai stii daca faci ceva bun in viata ta este
minunat sa simti ca cineva iti este aproape si te accepta asa cum
esti.Va multumesc si sunt cu sufletul alaturi de voi!

Lili spunea...

Un om simplu,talentat,sensibil cu un suflet cald si bun,esti tu Marilena!Noi iti multumim tie ca te-am gasit,ca ai stiut sa ne alini durerile si sa ne fii aproape cand am avut nevoie !Te iubim!
Te imbratisez cu drag!

Narcisa spunea...

Asa cum spune dna.Lili,noi iti multumim din suflet pt tot ceea ce faci pt noi,pt tot ceea ce esti,multumesc Domnului ca ai aparut in viata mea,te rog crede-ma fara tine nu stiu cum si unde as fi acum...te iubesc mult ingerul meu,va iubesc pe toate si visez la ziua cand vom sta toate la o cafea...