1 aprilie 2013

SE TREZEŞTE NATURA


O rază îmi mângâie pleoapa,
Din somnul adânc ne-a trezit.
Şi aud cum picură apa
Din ţurţuri ce s-au încălzit.

Pe cer dansează în stoluri,
Păsări ce se-ntorc într-un cânt.
Fericite îşi alungă doruri
Revăzând locuri dragi pe pământ.

Bucuroşi c-au scăpat de zăpadă
Capu-şi scot frumoşi ghiocei,
Curioşi ei vor să vadă
Bucuria din ochii mei.

Tot pământul se trezeşte din somnul
În care iarna l-a îngheţat.
Şi îşi reia bucuros drumul
Spre care viaţa l-a îndreptat.

Şi privesc la aşa frumuseţe
Ce se-ntinde sub privirea mea,
Cu dragoste le tot dau bineţe
Alaturi de natură acum pot visa.

3 comentarii:

Narcisa spunea...

Bine ai revenit!!!frumoasa poezie,sper sa se incalzeasca in fiecare zi si sa nu mai avem surprize...va imbratisez!

mariperijoc spunea...

Va imbratisez si eu!Ma bucur sa fiu din nou cu voi.

Adriana spunea...

Ce bine ca ne revedem !M-am simtit prea singura fara voi.Poezia este frumoasa,dar primavara se lasa asteptata.La noi ploua ,ploua si iar ploua!Si e frig si afara si in sufletul meu.Va imbratisez!