16 octombrie 2013

Valul de lumina 2013

Ziua de 15 octombrie a inceput cu o vreme inchisa,umezeala si frigul ne-au creat emotii aici in Giurgiu unde am incercat sa adunam alaturi de noi anul acesta cat mai multi sustinatori ai evenimentului „Valul de lumina”
Spre seara minunea s-a intamplat si norii au disparut,umezeala si frigul la fel,astfel incat la ora stabilita candelele au putut sa-si inalte caldura si lumina catre cer,ducand cu ele mesajul din sufletele noastre.
Ne-am bucurat sa constatam ca giurgiuvenii incep sa se familiarizeze cu acest eveniment si sa vina intr-un numar din ce in ce mai mare.Am avut alaturi de noi personalitati locale,presa giurgiuveana,parinti de ingeri si multi sustinatori ai acestora.Impreuna, animati de emotie,am aprins  candele,am schimbat impresii si imbratisari,am uitat de grija cotidiana si timp de o ora am fost mai blanzi,mai empatici,mai iubitori...Parca cerul s-a deschis si ingerii coborati printre noi ne-au rasplatit cu linistea lor.
Multumirile mele se indreapta catre autoritatile locale,catre presa si televiziunile locale care au facut cunoscuta aceasta actiune,catre toti giurgiuvenii care au luat parte la acest eveniment,catre oamenii de pretutindeni care au inaltat o ruga si au aprins o candela pentru ingerasi si nu in ultimul rand catre Lacramioara Sitaru,Mariana Mitroi,Maria-Cristina Barbu,Lili Peiu.Impreuna glasul nostru a fost mai puternic,ne-am facut auziti de catre toti ingerasii din cer.

Timp de o ora marea familie E.M.M.A a fot unita in gand si rugaciune,lumea intreaga si-a inaltat ochii catre cer si a desenat un mare cerc luminos.Multumim EMMA,multumim Bianca Brad,datorita tie acest lucru este posibil si in tara nostra.





Niciun comentariu: