17 mai 2014

BOGĂŢIA ERAI TU


Bogdan-Dani(22.10.1987-16.01.2014)



Mi-ai fost cumnat,dar parcă mai mult frate…
M-ai îndrumat iar eu te-am ascultat.
Noi am luptat din greu să avem de toate
Şi pentru asta, ţara-n urmă ne-am lăsat.

Am luat cu toţii calea pribegiei
Sperând că traiul ni-l vom uşura,
Cu mâna vrând să facem sărăciei
De tinereţe spre-a ne bucura.

Dar astăzi te-am pierdut iubite frate,
Tu ai plecat zâmbind pe albastre zări.
Şi ce folos acum să avem de toate
Dacă am rămas mereu în căutări?

De am putea să găsim sărăcia,
Cu lacrimi şi suspine o vom ruga
Să ne ofere înapoi bucuria
Ce-a agăţat-o în timp ce alerga.

Nu am ştiut că le aveam pe toate,
Averea nostră mare ,erai tu!
Eram cu toţii teferi dragă frate,
Acum în răni ne este sufletu’.


Marilena Perijoc

6 comentarii:

mariperijoc spunea...

Suntem cu sufletul alaturi de Oana care isi plange cumnatul.La 26 de ani Bogdan-Dany a plecat catre ingeri.Dumnezeu sa il ierte si sa ii dea odihna vesnica!

Tanya spunea...

Dzeu sa il ierte si sa il aseze cu ingerii....imi pare foarte rau....traiesc si eu exact aceleasi sentimente....

Adriana spunea...

Dumnezeu sa il ierte si sa il odihneasca!

Narcisa spunea...

D-zeu sa-i odihneasca sufletul alaturi de ingeri....

mariperijoc spunea...

Dumnezeu sa primeasca rugaciunile noastre!Tanya daca versurile iti sunt pe plac considera-le o dedicatie si pentru tine.Va imbratisez!

Lili spunea...

Impresionant de reale versuri! Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe Bogdan-Dani ,iar celor ramasi putere sa accepte!