27 mai 2014

In memoria lui Constantin Ungureanu


Constantin Ungureanu  a plecat la Domnul in 25 august 2010 la cei 30 de ani, lasand in urma 4 copii :,2 fete si 2 baieti ce au in momentul actual 5 , 6 ,8 si 9 ani. Fratele meu a plecat in lumea celor drepti diagnosticat cu cancer bronho pulmonar (desi nu a fumat niciodata )si boala lui Hotkin .Diagnosticile astea le-a depistat in Italia pentru ca acolo locuia, iar noi fratii si parintii nu stiiam ca el era bolnav din 2007 .De stiut stiau doar rudele cumnatei , noua ni sa spus cand era in metastaza -respectiv in saptamana mare a Sf Paste.
Eram distrusi pt ca se afla in asa situatie, dar si pt faptul ca nu ne spusese (noi suntem 6 frati-am fost-si in Bv sunt medici foarte buni pt afectiuni hematologice ,nu ca nu ar fi si in IT , dar trebuie sa asculti sfatul medicilor nu faci citostatice si apoi te duci pe santier ) poate uniti am fi luptat cu toti pe toate fronturile .
Asa ca a venit in tara ,acel frate de un metru si optzeci de cm ,slab ,plapand cu o tuse seaca schimbat total incat nu l-am recunoscut .A stat la mama si la tata 2 saptamani si apoi motivand ca este foarte cald a dorit sa se mute la manastirea Cosula Bt unde am stat cu el timp de 40 de zile dupa care sa stins .
Plecatul la manastire era defapt evadarea de langa parinti pt a nu-l vedea cat sufera .Acolo ii faceam Morfina dar foarte rar zicand ca nu are dureri .Dragul de el a sperat pana-n ultima clipa ca se va face bine pt ca il va salva Maica Domnului pt copii .Insa in perioadele de DELIR imi spunea sa-l las sa se duca la un lac pt ca acolo se racoreste ,iar eu nu vedeam decat sfarsitul si nu pot sa fac asta pt tine frate pt ca ai 4 copii, iar el mi-a spus ca va avea grija de eiii ....si sa stiti ca are . O atatea sunt de spus ...in concluzie pe 21 mai ar fi facut 34 de ani, a lasat 4 copii, este ctitor la multe biserici si a ajutat foarte multa lume atat in tara cat si in Pavia IT.
Constantin Ungureanu ,a frant inima parintilor dar si a fratilor si nu-l vom uita niciodata. 

Doina

3 comentarii:

mariperijoc spunea...

Pentru generozitatea sa va fi rasplatit in cer.Iti inteleg framantarile Doina si sunt alaturi de tine.Dumnezeu sa il ierte pe Constantin si voua celor ramasi sa va dea liniste sufleteasca!

Adriana spunea...

Of,Doamne Dumnezeule cata durere! Dumnezeu sa il odihneasca in pace pe Constantin!

Narcisa spunea...

Of...D-zeu sa ii odihneasca sufletul alaturi de ingeri si sa le dea putere celor ramasi...