17 octombrie 2012

Valul de lumina-Tg Bujor -Galati








5 comentarii:

Steliana spunea...

Multumesc Mari ca ai postat aceste impresionante fotografii furnizate de Nuti si ca ea s-a gandit sa daruiasca lumina si celor dragi ai
nostri.
Va imbratisez cu mult drag si compasiune!

NUTI spunea...

Astazi am plecat de la Cosmin ,vorbind cu el in gand ,sa ma insoteasca si sa-i roage pe ingerii creativitatii sa mearga cu noi ...Am urcat in masina si mana mea s-a indreptat involuntar spre butonul radioului ( de obicei nu dau drumul la radio ) Versurile melodiei parca erau un mesaj adresat mie ...

Tu stai singura la geam si afara ploua
Iti cuprinzi tamplele calde
Cu mainile amandoua
Si astepti din noaptea grea
UN GAND BUN DE UNDEVA
Sa-ti aprinda-n ochii negri,prima stea
Glasul ploii iti sopteste acum un cantec trist
TU NU STII CA EU EXIST
DAR SPERANTA-MI VA PURTA
PASII CU PUTEREA SA
CATRE (LOCUL) UNDE E FEREASTRA TA...

Mi s-a umplut inima de bucurie,de certitudine ca melodia a fost un prilej de a-mi raspunde ...de siguranta ca e cu mine ....si de UN MARE DOR ..UN DOR IMENS DE EL....INGERASUL MEU !!

Lili spunea...

Pozele voastre m-au coplesit!...
Frumoasa initiativa!
Multumim Nuti pentru poze!Multumim Marilena pentru ca faci posibila vizionarea lor!
Va imbratisez cu dor!

Narcisa spunea...

Am ramas fara cuvinte....

mariperijoc spunea...

Un mesaj impresionant!Va imbratisez pe toate!