24 ianuarie 2013

LACRIMI DE ÎNGERI


Privesc spre cerul în lumină
Ce ne trimite lungi scântei.
Dintr-un alb pur ,ele or să vină
De pe pământ să-alunge zmei.

De printre nori ne zâmbesc îngeri
Cu-al lor veşmânt imaculat,
Ce ne ridică din înfrângeri
Şi ne arată un drum curat.

În jurul lor este lumină
Şi-or lumina şi-al nostru chip,
Pentru ca cel ce o să vină
Să-şi amintească peste timp.

Doar uneori picură lacrimi
Ce cad spre noi ca nişte ploi,
De nu schimbăm a nostre patimi
Şi vrem să zacem în noroi.

Căci poartă-n ei numai iubire
Şi vor să trăim fericiţi,
Iar când plecăm în nemurire
Să arătăm c-am fost cuminţi.

Privesc spre noi cu duioşie,
Ne ocrotesc pe drum mereu,
Ei sunt trimişi aici solie
Din dragostea lui Dumnezeu.

2 comentarii:

Narcisa spunea...

Frumoase versuri,ador ingerasi,am acasa toate marimile de bibelouri ingerasi,e mania mea,off,ai dreptate,daca nu ar fi ei,ingerasi trimisi de bunul D-zeu am pasi pierduti...ei ne calauzesc pasii...

Adriana spunea...

Si mie imi plac ingerii,si cred ca ei au grija de Nelu acolo sus in cer.Poezia este superba... Va pup.