1 ianuarie 2013

SUFLET ÎN FLOARE


Azi paşii mă poartă pe alei pustii,
Privirea-mi ascund peste tot în cale.
Am înţeles că nu ai să vii
Din al meu suflet cad lin  petale.

Furtuna în care am fost prinsă cândva
Pe un mal nisipos m-a aruncat.
Şi-o cale deschisă spre undeva
E viitorul întunecat.

Îmi caut prin camera inimii mele
O forţă ascunsă pe undeva,
Să mă ajute în zilele grele
De la pământ să mă pot ridica.

De jos apoi îmi ridic privirea
Şi caut în jur pe cineva.
O mână întinsă, să-mi bucure firea
Şi-un zâmbet înapoi îi voi da.

Şi dacă singură mă simt uneori,
Greutăţi peste umăr mă apasă,
Cu ochii în sus cercetând printre zări
Caut pe cer o fereastră.

De-acolo doi ochi veseli zâmbesc
Molipsind de acum veşnicia,
Privind către mine doresc
Să-mi vadă pe chip bucuria.

Sunt parte dintr-un feeric tablou
Pictat de un maestru –n culoare,
O melodie ca un ecou
Transformă al meu suflet în floare.

Şi înapoi bucurie voi da
Dorindu-mi să-ţi fie bine
Şi rugăciuni voi îndrepta
Până voi fi cu tine.

01.01.2013



5 comentarii:

Steliana spunea...

Luminata sa-ti fie viata in tot ceea ce faci ,dar te rugasem ca versurile tale incepand din acest an sa aiba o tenta mai optimista.
Viata merge inainte iar tu si fetitele tale trebuie sa atrageti prin propria putere energii pozitive.
LA CAT MAI MULTI ANI SANATOSI SI NOROCOSI!

Adriana spunea...

Superba poezie...ma regasesc in ea...si plang...si astept si eu "pana voi fi cu tine".

Narcisa spunea...

Foarte frumoasa poezia,doar atat ne ramane de facut...sa ne rugam pt ei si sa asteptam ziua cand ne vom revedea...

mariperijoc spunea...

La trecerea dintre ani inima mea era "printre stele" ,iar mintea punea pe hartie imaginea vazuta de ea...
Ma straduiesc Steliana,rad si plang...stii cum e...as vrea sa pot sa rad mereu...Multumesc pentru incurajari si pentru ce incerci sa faci.Iti doresc si eu acelasi zambet pe chip ,prieteni multi aproape,sanatate si belsug!
Te imbratisez Adriana,inteleg zbuciumul din inima ta...Nimic din ce as putea eu spune nu il va sterge dar te asigur ca iti sunt cu sufletul aproape...cunosc aceasta durere

Lili spunea...

Si eu, ca si tine Marilena,in noaptea dintre ani am privit cerul si am trimis celor dragi ai mei(fiului meu,parintilor si bunicilor)dragostea si dorul meu!...Mi-a placut mult poezia!!!
Va urez la toate ,un an mai bun ,cu mai multa liniste si sanatate!
Va imbratisez cu dor!