22 ianuarie 2013

ZÂNA BUNĂ


Pe cerul meu era mereu furtună
Mă agitam ,căci nu puteam să zbor.
Şi nu speram să vină vreme bună
Nici să mai schimb ceva în viitor.

Eu mă gândeam că aşa a fost să fie,
Mă mulţumeam cu ce aveam defel.
M-am agitat odat’ cu frenezie
Dar n-am schimbat al vieţii mele ţel.

Şi când nu m- aşteptam ca să mai vină
Voia bună, să stea pe strada mea,
Cu maiestrie transforma în lumină
Durerea şi furia se schimba.

Căci ea frumoasa Zână Bună
Din ceaţa vremii când a apărut,
Mi-a îndreptat paşii către o lumină
Şi ţelul meu ce îl credeam pierdut.

Nu am ştiut cum este fericirea,
Un chip şaten născut din spuma mării…
Şi zâmbetul adus din nemurirea
Ca niciodată să n- o dai uitării.

Acum când ştiu cât este de frumoasă
La pieptul meu mereu o voi păstra,
Pe ea frumoasa mea Crăiasă
Ce a schimbat în bine viaţa mea.

Niciun comentariu: