24 mai 2013

Moartea nu este absolut nimic
Doar am trecut in camera de alaturi.
Eu sunt eu si tu esti tu,
Orice am fost una pentru celalalta
Inca mai suntem.
Cheama-ma pe vechiul meu nume,
Vorbeste-mi usor
Asa cum o faceai.
Sa nu iti schimbi tonul vocii
Sa nu ai un aer fortat, solemn si trist
Razi, asa cum obisnuiam sa radem,
De micile glume care ne placeau.
Joaca-te, zambeste, gandeste-te la mine. Roaga-te pentru mine.
Lasa ca numele meu sa ramana cuvantul obisnuit
Care a fost totdeauna.
Rosteste-l fara afectare,
Fara urma de umbra in glas.
Viata inseamna tot ce a insemnat vreodata,
E la fel cum a fost totdeauna
Un continuum neintrerupt, absolut.
De ce as fi de neconceput
Pentru ca nu pot fi vazuta?
Eu doar te astept
Pentru un timp
Undeva, foarte aproape
Dupa colt
Totul este bine.

- Henry Scott Holland

2 comentarii:

Narcisa spunea...

Adevarate cuvinte

Lili spunea...

Da,din pacate singurul adevar este ...Ea...moartea!