12 mai 2013

Recomandare



Astazi vreau sa ii multumesc Mihaelei Vlad,”copila” care si-a ales in viata o misiune grea...misiunea de a vorbi despre suferinta zi de zi,avand totusi satisfactia ca a putut ajuta alte suflete in suferinta.Prin intermediul „Exista viata dupa doliu” am primit cartea lui Anda Mogos „Drum prin doliu”, o carte pe care nu am lasat-o din mana pana nu am terminat-o de citit,care mi-a starnit in suflet furtuna si mi-a adus pe fata lacrimi,o carte care descrie foarte bine etapele unui doliu dar care este in acelasi timp valabila atat pentru persoanele aflate in doliu cat si pentru cei care au in preajma o astfel de persoana si nu stiu cum sa reactioneze.
Am crezut ca in toti acesti ani am invatat si experimentat totul despre aceasta suferinta,dar am descoperit aici lucruri noi...Recomand aceasta carte tuturor celor care nu au citit-o si multumesc autoarei pentru initiativa de a aduce un astfel de ajutor...
In clipa cand sunteti la inceput de doliu si nu intelegeti ce vi se intampla  sau cand prietenul apropiat se afla intr-o astfel de suferinta si nu il mai recunoasteti,nu stiti cum sa reactionati,cititi „Drum prin doliu!!
Puteti gasi o parte din cartile din fotografie intre 17-19 mai la ONGFest în București în Parcul Tineretului, la CORTUL 36 .Mihaela Vlad va fi acolo personal impreuna cu voluntarii ‘Exista viata dupa doliu” si va vor raspunde la intrebari.
Multumesc Mihaela,multumesc echipei “Exista viata dupa doliu”,multumesc Anda Mogos!


Foto:Exista viata dupa doliu

Niciun comentariu: