3 martie 2012

De-ar fi sa mor...


De-ar fi sa mor iubite
Am doar un singur vis

Spre cimitir cand ma vet-i duce
Nu vreau sa fiu uitata ,intr-un sicriu rece

De-ar fi sa mor iubite...

De-ar fi sa mor iubite,am doar un singur vis
Spre cimitir cand ma ve-ti duce,nu vreau sa fiu uitata acolo sus ,intr-un sicriu rece

Sa ma purtati pe-ai vostrii umeri,privindu-ma cu atata dor
Sa ma priviti la despartire,ca nu voi fi doar amintire

Spre cimitir cand ma ve-ti duce ,pe acel drum fara sfarsit
Sa ma purtati tot mai aproape de-a voastre inimi si ganduri poate,

Iar tu iubite vei spune doar,tu n-ai murit,ci traiesti iar
Sa-ti simt durerea din al tau suflet,singuratatea c-am plecat

S-in ochii tai sa vad tristetea si lacrimi ce -ncalzesc speranta
Sa stiu ca m-ai iubit mereu,chiar pana -n acest ultim ceas

Ca moare viata,dar iubirea e un lucru sfant!


Monica Paraschiv

11 comentarii:

mariperijoc spunea...

Monica fata Ligiei a scris aceste versuri cu doua luni inainte sa plece printre ingeri.
Zbor lin Monica,"tu n-ai murit,ci traiesti iar",sa te bucuri de toate frumusetile ceresti si sa fii vesela impreuna cu toti cei dragi ai nostrii!
Sunt cu sufletul alaturi de tine Ligia,Dumnezeu sa iti dea putere!

Lili spunea...

Da,viata moare dar iubirea pentru cei plecati ramane vesnica.Dumnezeu sa o odihneasca in pace pe Monica in lumea celor drepti si buni!
Iar tie Ligia,Dumnezeu sa-ti dea putere si liniste sufleteasca!Hraneste-ti sufletul cu poeziile Monicai ce sunt comori nepretuite!

Steliana spunea...

Ligia draga ,sunt bulversata de frumusetea Monicai , de impresionantele ei versuri si vreau sa-ti confirm ca desi copiii nostri au fost perfect sanatosi, au presimtit inevitabilul.
Te rog sa-mi permiti sa alatur poezia scrisa de unicul meu fiu
la varsta de 16 ani ca peste noua ani sa moara inecat.
IDEAL
Nu concep a ma topi-n multime,
A nu-mi lasa amprenta-n Univers,
Vreau sa-ncerc ca printr-un vers ,
Sa intorc lumea in alt sens.

Vreau sa pot patrunde Universul,
Sa ma adap din vesnicul izvor,
Urmasii sa-mi respecte versul,
Atunci cand eu o fi sa mor.

Poate acolo "SUS"ei s-au intalnit si-si continua creatiile.
Te imbratisez cu sincera compasiune!

Narcisa spunea...

D-zeu sa o odihneasca alaturi de ingeri pe Monica...triste versuri...

NUTI spunea...

Dumnezeu sa o tina in lumea ingerilor in Imparatia Lui ,asa cum si aici pe pamant a fost un inger...
sa o odihneasca in pace si sa-i dea Lumina vietii vesnice!
Iar tie Ligia ,multa nadejde si credinta ca atunci cand va orandui Dumnezeu ,te vei gasi cu Monica si veti fi din nou impreuna...asa nadajduiesc si eu...te imbratisez cu compasiune!

Corina spunea...

Cu siguranta ,,iubirea e un lucru sfant''..altfel ce ne-ar mai putea face sa mergem inainte?Dumnezeu s-o odihneasca pe Monica, acolo sus printre ingeri...

ligioara spunea...

multumesc pt incurajare,dar este atat de greu cu atat mai mult pt ca odata cu Monica a plecat si tatal ei,cred ca au fost suflete pereche deoarece s-au nascut la o zi diferenta si au plecat la fel,el nascut pe 1 apr, ea pe 2 apr ,el dec pe 24 oct, ea dec pe 25 oct intr-un cumplit accident de masina! dumnezeu sa-i odihneasca in liniste!

ligioara spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ligioara spunea...

multumesc Marilena ! pt publicatia poeziei Monicai,mi-ai adus putina alinare in suflet dar totodata mi-am rascolit toate amintirile legate de ei ,au fost atat de multe avertismente trimise de sus incat imi trebuie o zi intreaga ca sa le scriu,iar acum ei ne ajuta pe mine si fiica care mi-a ramas,in fiecare zi ne trimit semnale ca sunt alaturi de noi si ne ajuta de acolo de sus!

mariperijoc spunea...

noi iti multumim Ligia pentru ca ne impartasesti din ceea ce ai simtit tu dupa plecarea lor...Ne-am bucura daca ne-ai mai povesti din tot ce ai simtit tu si astfel ne-ai intari convingerea ca cei dragi ai nostrii plecati,ne sunt mereu in preajma...
Te imbratisez!Dumnezeu sa ii odihneasca in pace!

ligioara spunea...

draga Steliana,intradevar copiii nostii sunt niste ingeri si poate acolo sus ei ne vegheaza si ne trimit semnale ca sa fim puternice si sa mergem mai departe,categoric ei au avut presimtiri de au scris asa versuri triste si poate sunt impreuna si inca mai compun pt alti ingeri!