18 martie 2012

In amintirea celor dragi care ne-au parasit


Inchid ochii pentru a putea sa il strang la pieptul meu,dar la aceasta intalnire mi-a aparut un adolescent inalt…mult mai inalt decat mine si zambitor…Ma pierd undeva in bratele lui si mi-as dori sa nu mai plec de acolo…e atata liniste si fericire si bine…Vorbele…vorbele nu isi mai au nici un rost…pentru ca sufletele noastre sunt fericite acum de bucuria intalnirii…

Si aveam asa de multe sa iti spun!dar tu zambesti spre mine caci stii…cunosti toate gandurile,toate lacrimile si tot dorul…si ma tii acolo strans pentru a le lua cu tine…Vrei sa preiei intr-o clipa de imbratisare tot zbuciumul meu si sa ma lasi apoi mai linistita sa pot face fata inca unui an fara tine.Si cand simt ca imi vei da drumul iti soptesc “Te iubesc copilul meu drag!”

7 comentarii:

Lili spunea...

Sunt alaturi de tine Marilena cu o rugaciune si o imbratisare calda!Dumnezeu sa aiba grija de sufletul Ingerului Andrei,si de sufletul tau indurerat!

NUTI spunea...

Chiar daca si sufletul meu tanjeste dupa asta,sunt alaturi de tine ,Mari,te imbratisez sa plangem impreuna dupa puii nostri...
Zbor lin,ingeras Andrei ,iar in zborul tau trimite-i mamei tale mangaierea si iubirea ta!
Dumnezeu sa aiba grija de sufletelul tau !

Steliana spunea...

Sigur anii au trecut dar amintirea puiului de om este nestirbita in
sufletul mamei,acum fiind un adevarat cavaler.
Pe noi doua Mari draga ne leaga si o izbitoare coincidenta,fii nostri i-am imbratisat ultima data pe meleagurile natale ,la Pusi chiar pe un peron de gara si i-am pierdut definitiv in Bucuresti.
Vesnica amintire a lui Andrei voi pastra in sufletul meu si
voi numi o candeluta si o rugaciune de cate ori voi avea ocazia.
Pe tine te imbratisez cu multa si sincera compasiune!

Narcisa spunea...

D-zeu sa il odihneasca in pace alaturi de ingeri pe Andrei si sa-i calauzeasca zborul spre lumina,te imbratisez Mari si ma rog ca bunul D-zeu sa-ti mangaie sufletul.

mariperijoc spunea...

Va multumesc pentru ca imi sunteti alaturi...voi stiti cat doare!

Corina spunea...

Se pare ca timpul nu rezolva nimic, dimpotriva parca este dusmanul nostru cateodata.Obisnuim sa spunem mereu,,lasa cu timpul...''
o lumanare aprinsa pentru Andrei, fiul tau din Ceruri...

elena spunea...

Andrei fiul tau ,poate s-a intalnit acolo....undeva cu Catalin - fiul meu.Au inceput ceva , poate olucrare mare ,o constructive care are nevoie de multa forta de munca. Numai asa pot intelege de ce ne mor copiii in accidente.,,Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ma gandesc"... la baiatul meu de 23 de ani plecat la munca si nu s-a mai intors imi vine sa intreb pe toata lumea ,,De ce ne mor copiii?"