14 august 2011

Pomenirea celor dragi


Pentru ca Mihaela(Exista viata dupa doliu) ne propune un eveniment in memoria celor plecati(https://www.facebook.com/event.php?eid=136122373138011),raspundem si noi cele de pe “durerea unei pierderi” prezent,in amintirea lor…
Deoarece de acum suntem obisnuite sa mergem in zile de sarbatoare la biserica unde ne rugam pentru sufletele celor adormiti,m-am gandit ca in ziua de 29 august sa dam toate acelasi pomelnic ,cu bucuria in suflet ca in aceeasi zi ,la mai multe biserici simultan preotii se vor ruga pentru iertarea si odihna celor dragi noua…
Deschid pomelnicul pe care il vom copia toate,cu rugamintea daca am gresit sau am uitat pe cineva sa ma corectati.

POMELNIC MORTI:

MADALIN –VALENTIN
ECATERINA-GINA
FLORIN-SORIN
AHIL(Calin)
FLOAREA
DAN
MIHAIL-ALIN
SIMION
RODICA-ALINA
COSMIN
DOMNICA
COSTIN-VALENTIN
ION,IOANA
ION,CHIRITA
ILIE,GHEORGHE
COSTICA

Pomelnicul ramane deschis pana la acea data daca doriti sa adaugati alte prenume.
Vom da acest pomelnic si ne vom ruga in mai multe colturi din tara pentru iertarea si odihna celor adormiti,vom aprinde candele care sa lumineze pana la cer de unde ei ne vor zambi…
Ce parerea aveti?

8 comentarii:

Narcisa spunea...

Of,frumoasa initiativa,multumesc Mari,D-zeu sa iti rasplateasca inzecit tot binele ce-l faci,ma alatur acestei initiative si-mi iau angajamentul de a da acest pomelnic la biserica mea de suflet BISERICA TUTUROR SFINTILOR Pitesti,D-zeu sa ne auda rugaciunile spre iertarea pacatelor lor si pt odihna sufletelor celor dragi noua,celor ce au fost si vor ramane vesnic vii in inimile,sufletele si gandurile noastre...

Corina spunea...

Da, ce bine....Asa o sa facem , cum sa , nu!
Dumnezeu sa-i odihneasca pe toti cei dragi noua care acum nu mai sunt langa noi dar care isi fac simtita prezenta atunci cand ne asteptam mai putin...

Corina spunea...

Nu stiu cum il cheama pe sotul Roxanei..poate afli tu Mari.

Steliana spunea...

Eu, pentru ca maine comemorez opt ani
de la disparitia lui Florin-Pusi, am sa includ
intr-un pomelnic pe cei mentionati si poate
mai doresc si alte persoane ,lista ramane deschisa pana maine dimineata .
In general oltenii au un mare cult al
pomenii si pomelnicelor.

Corina spunea...

D-na Steliana as dori daca vreti s-o puneti si pe mama mea, Domnica.

Steliana pentru Corina spunea...

Cu siguranta ca si mamica ta va fi pomenita
cu multa piosenie si las deschisa lista.

Corina spunea...

Va multumesc din suflet!

Roxana spunea...

E o idee buna.Cu cat se roaga mai multe biserici pentru ei, cu atat mai bine.Pana la urma, rugaciunea si pomenirea lor sunt unele din putinele lucruri pe care le mai putem face.
Pe sotul meu il chema Costin Valentin - daca puteti sa il adaugati la pomelnic, v-as multumi din inima.
Dumnezeu sa-i odihneasca acolo unde e numai liniste si bucurii!