22 august 2011

Raza de stea

Pe acorduri de chitara
Imi cant durerea mea,
Cu sufletul mici aschii
Din raza de stea.

Doinesc eternul dor
Cu gandul in trecut,
Spre amintiri prafuite
Din vremuri de demult.

Si melodia mea
Inceata fredonand,
O canta si-alte voci
Prin juru-mi murmurand.

Caci nu sunt numai eu
Singura de pe lume,
Cu multa jale-n suflet
Tanjind spre vremuri bune.

Sunt multi acei pe care
Ii vad in calea mea,
Cu sufletul in doua
Plangand durerea grea.

Si-atunci imi schimb acordul
Caci vreau sa –ncurajez
Si sa le dau putere
Maret sa-naintez..

5 comentarii:

Tuchi spunea...

ai schimbat acordul, Marilena! o femeie care are in spate doua pierderi atat de mari sa ajute alte suflete sfasiate de "durerea unei pierderi", ai avut mare curaj si Dumnezeu te-a inzestrat cu multa dragoste fata de semenii tai chiar si anonimi.. esti de admirat! esti un exemplu de urmat, eu una am invatat multe de pe acest blog de la acesti oameni ce sub tristetea lor ascund bunatate! Dumnezeu sa ne dea putere la toti sa fim mai buni, mai umani!

mariperijoc spunea...

Dumnezeu sa ne ajute ,Tuchi!Cred ca in momentul in care suntem loviti de un necaz vedem lucrurile altfel,ne schimbam valorile...am avut si eu nevoie de sprijin,de o vorba buna...de ce incerc eu sa fac aici...
Multumesc lui Dumnezeu pentru ca mi-a scos in cale oameni care m-au sprijinit ...atunci am inteles cat de mult valoreaza...
Eu nu fac nimic deosebit,puterea este in voi...
Dumnezeu sa va dea liniste sufleteasca iar celor adormiti lumina vesnica!

Lili spunea...

Multumim Marilena ca existi!Ti-am mai spus,ti-ai aflat menirea:sa alini suferintele altora!Multumim!

Steliana spunea...

Nu degeaba te-am numit UN INGER PE PAMANT,
dar tine cont draga mea ca viata iti
ofera o recompensa prin existenta
celor doua comori pe care trebuie sa le
cresti si ocrotesti.
Pup fetele

mariperijoc spunea...

Va multumesc si eu pentru ca imi sunteti alaturi...fetele sunt cele care mai ma tin ancorata in prezent...datorita lor mi-am gasit putere...