31 august 2011

Vesti de la Rodica

Acum o saptamana am avut nunta lui Alin. Totul a iesit f. bine, a fost o nunta ca in povesti, minunata ,asa cum mi-am dorit pentru el. A avut o slujba de cununie deosebita , asa un duh de pace si bucurie era in biserica , imi spunea cineva ca a simtit ca ingerii erau cu noi si se bucurau. Si cu siguranta ingerii au fost acolo...pentru ca asa de calm si degajat era Alin, asa de frumos si fericit era incat toti l-au intrebat daca a luat ceva , ce este cu el . Si stii ce le-a raspuns. : stiu ca azi Dumnezeu si Alina este cu mine si ma ajuta , o simt pe Alina langa mine si stiu ca totul va fi bine. Si acelasi simtamant l-am avut si eu , imi simteam amandoi copiii in biserica ...stiu ca altii nu ar intelege , dar asa am simtit . Am fost asa de fericita si eu, asa de bucuroasa. traiam o stare de bucurie pe care nici eu nu o intelegeam...si preoteasa de acolo, care este si nasa lui Alin si care tinea si ea mult la Alina , mi-a spus ca sigur Alina a fost cu noi in acea zi....da, a fost o zi minunata.

4 comentarii:

mariperijoc spunea...

Tinerilor casatoriti le doresc tot binele din lume,multa fericire si "casa de piatra"!
Sunt convinsa ca si Alina a fost alaturi de voi la fericitul eveniment...asteptam fotografii

Narcisa spunea...

Si eu cred cu tarie ca Alina a fost prezenta acolo...nu avea cum sa lipseasca la un eveniment asa important,le doresc casa de piatra tinerilor casatoriti si sa va aduca nepotei in brate sa va mangaie sufletul ranit...

Corina spunea...

Se spune ca cei plecati sunt printre noi, daca ati avut asa o stare de liniste inseamna ca este de la ea.Casa de piatra...!

Lili spunea...

Ma bucur din tot sufletul pentru tine Rodica,pentru clipele emotionante (si unice )traite alaturi de copii tai(mai ai unul acum nora ta)ma bucur pentru linistea ce ai simtit-o in biserica,cand harul Dumnezeiesc a coborat peste miri!Alina cu ingerii din cer a fost cu voi,cu toti!Tinerilor casatoriti le doresc sa fie fericiti,sa aiba parte numai de bucurii ,sa se iubeasca si sa aduca pe lume copii sanatosi si frumosi si...sa imbatraneasca frumos impreuna! Te imbratisez cu drag!