3 mai 2012

EL si EA


E ziua cand in lume
Este o sarbatoare.
Si-as vrea a tale glume
S-aud in gura mare.

In ale mele brate
Sa pot imbratisa
Azi ,doua flori marete
Ce sunt un EL si o Ea.

Cu dragoste privind
Pe rand la fiecare,
Sa pot ma vad dorind
A face o urare.

Zambesc la al meu gand,
Ma-mbat de fericire.
Dar dorul azi lovind
Priveste cu uimire.

Caci bratele-mi sunt goale
De El care-a plecat.
Si-o Ea ce sta a jale
Departe –ntr-un regat.

Si singura acum
Cu ochii catre stele,
Le rog ca-n a lor drum
Sa va bucure ele.

Si daca voi in drum
Zambiti a fericire
Sunt si eu ca un fum
Plutind a stralucire.

7 comentarii:

mariperijoc spunea...

La multi ani,Madalina!
Zbor lin printre stele ,Madalin-Valentin!

Lili spunea...

Azi,trimit o rugaciune la Cer:Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe Madalin -Valentin in Imparatia Sa!Iar tie Marilena,Dumnezeu sa-ti dea liniste si putere ca prin tot ce faci sa-i pastrezi vie amintirea sotului tau!
Sunt cu sufletul alaturi de tine !

Narcisa spunea...

D-zeu sa-l odihneasca in pace alaturi de cei drepti pe Madalin-Valentin,sunt sigura ca el vegheaza asupra ta si a fetelor pana in ziua cand va veti reintalni...sigur e mandru de tine,de sufletul tau bun care la iubit...te imbratisez scumpa mea si ma rog sa ai puterea necesara de a depasi si aceasta luna plina de amintiri triste...te iubesc mult ingerul meu...

Corina spunea...

Un ,,la multi ani!''celui ce vegheaza cele trei suflete ramase aici pe pamant, Madalin-Valentin.Sunt sigura ca le vegheaza cu mare drag!va sarut pe toate..si va iubesc f mult

Steliana spunea...

Diresc din toata inima ca amintirea lui Madalin_Valentin sa ramana mereu vie in sufletele voastre iar prezenta lui sa o simtiti de-a pururi.
Si in sufletul meu el are un loc aparte caci sunt convinsa ca mi-a mijlocit posibilitatea sa ajung pe blogul tau,Marilena draga!

NUTI spunea...

Bunul Dumnezeu sa-i dea lumina vesnica lui Madalin-Valentin,pace si bucurie acolo in Imparatia Lui si puterea de a transmite toate astea aici pe Pamant,tie Marilena si fetelor tale.
Cu siguranta iubirea lui strabate pana la voi,incercand sa va aline dorul ...
O candela aprinsa si o rugaciune la bunul Dumnezeu ,sa-l odihneasca in pace ,iar tie Marilena ,si fetelor tale,multa liniste in suflet,nadejde si credinta!
Va imbratisez !

mariperijoc spunea...

Va multumesc pentru gandurile voastre frumoase indreptate catre cer!Dumnezeu sa ii odihneasca pe toti cei adormiti!